L'annunziu di l'ICA à l'Accident in a 3rd Bridge Construction

Spiegazione da ICA à l'Accident in a 3a Custruzzione di u Ponte: 3. A gestione di l'ICA Joint Venture, chì realiza u Prughjettu di u Ponte di u Bosforu è u Prughjettu di l'Autostrada di u Marmara Nordu, hà fattu una dichjarazione scritta in quantu à l'accidentu chì hà risultatu in a morte di 3 travagliadori durante a custruzzione di u viaductu in Beykoz.
E seguenti dichjarazioni sò state fatte in a dichjarazione: "Un triste accidentu di travagliu hè accadutu annantu à u Viaduct V35, chì hè in custruzzione in u locu Çamlık Reşadiye Connection Road Çavuşbaşı di l'Autostrada di Marmara di u Nordu, u 5 d'aprile di u 2014 versu 20:50.
"A RAGIONE NON ANCORA IDENTIFICATA..."
L'accidentu hè accadutu in u risultatu di u colapsu di l'armatura chì sustene a trave di testata per un mutivu scunnisciutu, mentre chì a fusione di béton per a trave di testa era per esse cumpletata nantu à a parte nordu di u viaduttu n. Malgradu tutte e misure di sicurezza occupazionale pigliate, 7 di i nostri impiegati, Kahraman Baltaoğlu, Yaşar Bulut è Lütfü Bulut, sfurtunatamenti persu a vita in questu accidente.
"I RAGIUNI DI A CALDAIA sò RICERCATI ATTENTAMENTE E CON TUTTI I DETTAGLI DA L'AUTORITÀ"
Malgradu u fattu chì u cimentu per a trave di testa in u viaduttu hè statu realizatu in modu sicuru cù u stessu metudu di custruzzione è scaffolding parechje volte finu à oghje, i motivi per chì u dittu scaffold hà colapsatu in stu triste accidentu è e cause di l'accidentu sò essendu. investigatu cù precisione è tutti i dettagli da l'autorità. Semu assai tristi da stu tragicu accidente. Chì Diu hà pietà di i nostri impiegati chì anu persu a vita, esprimemu e nostre condolenze è pacienza à e so famiglie tristi. Tutte l'infurmazioni necessarii nantu à a causa di l'accidente seranu sparte cù u publicu da l'investitore ICA joint venture. Gestione ICA"
ICA
ICA Joint Venture, stabilita da IC İbrahim Çeçen Yatırım Holding A.Ş. in partenariatu cù a cumpagnia IC İçtaş İnşaat è a cumpagnia di custruzzione internaziunale Astaldi, realiza u 3rd Bridge Bosphorus and Northern Marmara Motorway Project, unu di i prughjetti più impurtanti in Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*