İSDEMİR Ricivutu u Certificatu di Qualità in l'Automotive

isdemir
isdemir

TÜV NORD Turchia hà premiatu "ISO/TS 16949", u documentu più prestigiosu di l'industria automobilistica, à Iskenderun Iron and Steel Factories (ISDEMIR), chì hè u più grande pruduttore di Turchia in u so campu.

TÜV NORD Turchia, chì esegue u Controlu Tecnicu è a Certificazione di e cumpagnie nantu à a qualità è i standard, hà attribuitu u "Certificatu di Qualità ISO/TS 16949" à İskenderun Iron and Steel Factories (İSDEMİR) per via di l'alti standard di fabricazione chì hà ottenutu in Turchia. pruduzzione azzaru piatta, chì hè l 'input di basi di automobile. Aduprendu ISO/TS 16949, chì rapprisenta u "Sistema di Gestione di a Qualità" è hè cunsideratu unu di i documenti più prestigiosi in l'industria di l'automobile, ISDEMIR hà coronatu a so produzzione d'acciaio pianu per l'industria automobilistica turca, chì avanza rapidamente per creà a so propria marca. , è per i mercati d'esportazione, cù stu certificatu.

TÜV NORD Direttore Generale di Cuntrolu Tecnicu è Certificazione Dr. Eşref Ünsal hà dichjaratu chì İSDEMİR, chì produce acciai per rim è chassis da esse aduprati in a fabricazione di pezzi di rim è chassis chì necessitanu una alta resistenza è formabilità, avia u dirittu di riceve u certificatu "ISO/TS 16949", u documentu più prestigiosu di l'automobile. industria, cum'è u risultatu di u travagliu in squadra seriu è disciplinatu.

Dr. Eşref Ünsal, in a so dichjarazione annantu à u sughjettu, hà dettu: "ISO / TS 16949, l'istituzione è a sustenibilità di u sistema di gestione di a qualità richiede un travagliu in squadra seriu è disciplinatu. Dopu avè finitu stu difficile prucessu di preparazione, İSDEMİR hà sceltu TÜV NORD, chì hè impegnata in l'investigazione di espansione a gamma di produzzione di parechje cumpagnie di l'automobile in Turchia, per a certificazione. Dopu un auditu di 20 ghjorni di l'omu, u prucessu di certificazione hè statu finitu cù successu è İSDEMİR hè stata premiata stu prestigiosu certificatu. Cù stu documentu, İSDEMİR hà dimustratu chì, in più di a so dimensione è a so capacità di produzzione, risponde ancu à i requisiti di qualità di l'industria di l'automobile ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*