Novi autobus messi in serviziu in Trasportu Izmir

Novi autobus in Izmir Trasporti sò stati messi in serviziu: 100 autobus articulati acquistati da a Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir sò stati messi in serviziu cù una cerimonia.
U presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu chì da avà preferiranu l'autobus elettrici in l'acquisti di autobus.
L'ultimu batch di 60 di i 100 autobus articulati acquistati da a Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir è i primi 40 di i quali sò stati messi in serviziu in i mesi passati, hè statu messu in serviziu. Parlendu à a cerimonia di cumissioni di l'autobus, chì sò chjamati Cigni perchè sò principarmenti bianchi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì u compitu più impurtante di a municipalità dopu a pianificazione è l'ambiente hè u trasportu è hà dettu: "Semu una cità di mare, " simu una cità di baia. Avemu da aduprà u mare, u sistema ferroviariu, i subborgi è u tram in una manera efficaci. L'obiettivu hè di minimizzà l'emissioni di gasu di l'autobus. Ma hè quasi impussibule di rinunzià à l'autobus è viaghjà in cità metropolitane. Quandu rinnuvemu i nostri autobus, preferimu cumprà autobus low-floor, tecnulugii d'avanguardia chì anu u minimu emissioni di gasu è sò i più amichevuli di l'ambiente. Cerchemu di aumentà u benessere è u standard di u trasportu publicu di i nostri citadini in Izmir cù i nostri autobus confortevoli climatizzati. Avemu compru 412 autobus per ESHOT è İZULAŞ. Attualmente, tutti i nostri veiculi in u serviziu sò climatizzati, cù l'eccezzioni, è u 85 per centu di i nostri veiculi sò in pianu bassu adattati per l'usu di disabili ".
VENTANU BUS ELECTRICI
Aziz Kocaoğlu, dendu a bona nutizia chì l'autobus per esse acquistatu da avà seranu principarmenti elettrici in linea cù una decisione strategica chì anu pigliatu, hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Forse pruvemu à arricchisce a nostra flotta cù solu è solu elettricità. autobus. Cù l'espansione di e nostre fruntiere metropolitane, pruvemu d'include i nostri 117 minibuses, nantu à quale ora facemu voli di prova, in u sistema di carte di a cità, vale à dì u trasportu publicu, u sistema di trasferimentu di 90 minuti. In novu, includeremu e cooperative di trasportu publicu in i contee in i nostri cunfini in espansione in u sistema. Cusì, assicureremu chì u travagliu è a vaccinazione di i nostri citadini impegnati in sta professione hè mantinutu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*