Karaman hà annunziatu i miri 2023 di TCDD

Karaman hà annunziatu l'obiettivi 2023 di TCDD: Direttore Generale di e Ferrovie Statali di a Republica Turca (TCDD), Süleyman Karaman, hà dettu chì anu u scopu di custruisce è mette in opera una nova 2023 mila 9 chilometri à alta velocità, 3 mila 500 chilometri veloci è 8 500 chilometri. ferrovia convenzionale in 1.000 anni finu à u XNUMX.

Unione Internaziunale di i Ferroviari (UIC) "11. A "Conferenza Mondiale di u Sistema di Gestione di u Traffico Ferroviariu Europeu (ERTMS)" hà iniziatu à u Centru di Cungressu Haliç sottu l'auspice di u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni è in cuuperazione cù TCDD.

In u so discorsu à l'apertura di a cunferenza, u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, chì hè ancu u presidente di u Cunsigliu Regionale di u Mediu Oriente di UIC, hà dichjaratu chì i ferrovie turchi sò stati in a gestione di UIC per 10 anni è anu pigliatu un rolu attivu.

Nutendu chì UIC seguita strettamente è sustene ogni sviluppu in i ferrovie turchi, è chì coopera cù Turchia in modu efficace cù l'urganisazioni internaziunali è e decisioni prese, Karaman hà dettu chì a tenuta di sta cunferenza in Turchia hè u fruttu di sta cooperazione significativa è armoniosa.

Dichjarà chì u rolu di i ferrovie turchi in UIC ùn hè micca limitatu à esse in a gestione, Karaman hà dettu: "A nostra amministrazione ferroviaria hè stata ancu u presidente di u cunsigliu regiunale di l'UIC per l'ultimi 10 anni è face a massima cuntribuzione à e pulitiche di trasportu ferroviariu regiunale".

Informendu chì u costu di trasportu tutale annuale di trasportu trà l'Asia è l'Europa hè di 75 miliardi di dollari, Karaman hà dettu chì a creazione di Turchia di un corridore ferroviariu cù l'Unione Europea (UE) è i paesi di a regione, l'apertura di un novu trasportu cumminatu ponderatu in ferrovia. curridori è a pianificazione di novi cunnessione di u corridore cù a cunnessione di u Mediu Oriente trà Turchia è l'UE, disse chì i paesi necessitanu una cooperazione calda è durabile trà l'amministrazioni ferroviarie.

Enfatizendu chì sti putenziali è sviluppi sò impurtanti per e pulitiche ferroviarie sustinibili per i paesi di Turchia è di l'UE, Karaman hà dichjaratu chì sta riunione significativa furnita da e ferrovie mundiale in Turchia hè un bon esempiu di u sviluppu di e ferrovie turche è di a cooperazione stabilita cù UIC.

  • "A ferrovia hè stata trattata cum'è un settore chì deve esse sviluppatu cum'è una priorità"

U direttore generale di TCDD Karaman hà dichjaratu chì u fattu chì u guvernu turcu hà cunsideratu e ferrovie cum'è un settore chì deve esse sviluppatu cum'è una priorità in integrazione cù altri modi di trasportu in a Strategia di u Pianu Maestru di u Trasportu preparata in 2004 hè ancu strettamente ligata à a pusizione regiunale è intercontinentale di Turchia. .

Karaman hà dichjaratu chì Turchia, chì hè in a pusizioni di un ponte naturale, hà determinatu i so scopi per rinfurzà sta funzione, per creà un corridore ferroviariu ininterrottu Asia-Europa è per implementà a moderna ferrovia Silk.

"A Turchia hà preparatu i so prughjetti in cunfurmità cù questi scopi è hà cuminciatu à implementà questi prughjetti. Turchia furnisce l'integrazione di a ferrovia macro-intercontinentale cù Marmaray, Baku-Tbilisi-Kars in custruzzione è prughjetti di traversu di 3rd ponte, chì sò sempre in custruzzione. Questi grandi prughjetti liganu u Mediu Oriente à l'Europa cù u trenu d'alta velocità à l'ouest-est, i corridoi di treni d'alta velocità ovest-sud è d'alta velocità chì sò creati. Dopu chì e linee Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, Konya-Eskişehir sò state messe in opera, a custruzzione di a linea di treni d'alta velocità Istanbul-Eskişehir hè stata finita, è serà messu in opera in l'annu dopu à i studii di prova è di certificazione. sò compie.

Per d 'altra banda, e linee di treni d'alta velocità Bursa-Ankara, İzmir-Ankara è Ankara-Sivas è e linee di treni d'alta velocità Konya-Karaman sò in custruzzione. A durata di sti linii hè 2 mila 160 chilometri. L'offerta per a custruzzione di a linea Sivas-Erzincan hè stata fatta, è i prucessi di prughjettu di e linee di treni d'alta veloce Karaman-Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep-Şanlıurfa-Mardin cuntinueghjanu. Per u 2023, hè trà i nostri obiettivi di custruisce 9 chilometri di alta velocità, 3 chilometri di veloci è 500 chilometri di novi ferrovie convenzionali è di mette in opera in i prossimi 8 anni ".

  • "L'industria ferroviaria domestica hè stata creata"

Karaman hà dichjaratu chì l'industria ferroviaria domestica hè stata creata cù partenarii trà u publicu, u settore privatu è l'investituri stranieri, simultaneamente cù questi prughjetti, è hà dettu chì in questu cuntestu, Turchia hà realizatu è implementatu u so propiu prughjettu di signale naziunale cù a cooperazione di l'Università Tecnica di Istanbul. TUBITAK è TCDD.

Enfatizendu chì u sistema di signale naziunale serà allargatu per esse integratu cù a rete di signale europea, Karaman hà dettu: "Per d 'altra banda, hè statu decisu di trasfurmà circa 8 mila chilometri di ferrovie cunvinziunali senza signalazione in signalizazione in i prossimi 9 anni. In listessu modu, a custruzzione di signali di a ferrovia cunvinziunali di 2 chilometri è l'elettrificazione di a ferrovia di 627 chilometri cuntinueghjanu. Nove linee, linee signalate è elettrificate, è ancu i veiculi operati quì sò in i normi UE.

Karaman hà aghjustatu chì quandu tutti questi sò cunsiderati, a tenuta di a Cunferenza Mundiale ERTMS in Turchia hè di grande impurtanza per a Turchia, l'Europa è i paesi di a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*