U ponte ecologicu per l'animali salvatichi hè stabilitu nantu à l'autostrade

I ponti ecologichi sò stati stabiliti nantu à l'autostrade per l'animali salvatichi: a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è Parchi Naziunali (DKMP) di u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua stabilisce ponti ecologichi per l'animali salvatichi nantu à l'autostrade in u scopu di a morte di l'animali salvatichi è Prughjettu Off Highways (KARAYAP).
A Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali (DKMP) di u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua hè custruendu ponti ecologichi per l'animali salvatichi nantu à l'autostrade in u scopu di u Prughjettu di a morte di l'animali salvatichi nantu à e strade (KARAYAP). Cù u prugettu, a perdita di vita è di pruprietà causata da accidenti di trafficu di a fauna salvatica serà impedita.
A Direzzione Generale DKMP di u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua hà fattu un altru passu impurtante per prutege è assicurà a sustenibilità di a fauna salvatica. Cù u studiu da esse realizatu in u scopu di KARAYAP, i punti induve l'accidenti legati à a fauna salvatica sò spessu saranu determinati, è a fauna salvatica serà prutetta aumentendu u numeru di ponti ecologichi, chì sò sempre limitati in numeru in u nostru paese.
L'AUTOSTRADE CAUSANO L'ABITUDINI DI FAUNA SELVATICA PER ESSERE DIVISI
A reta di l'autostrada è di a ferrovia hè in rapida espansione per risponde à i bisogni chì nascenu in u risultatu di i sviluppi ecunomichi è industriali in u nostru paese. Tuttavia, i sviluppi affettanu negativamente a fauna salvatica. In particulare e linee di trasportu, l'autostrade è e strade divise causanu a divisione di l'abitati di a fauna è e fureste. E divisioni risultanti portanu à a furmazione di pupulazioni di piante è animali indipendenti più chjuche, chì facenu e spezie più vulnerabile à l'estinzione. Inoltre, e strade chì passanu per l'abitati di l'animali salvatichi aumentanu l'accidenti di trafficu, dannu a fauna salvatica è causanu a perdita di vita è di pruprietà.
A BARRIERA ECOLOGICA SERA CREA
Barriere ecologiche (passaghju, passaghju sottu) seranu create in i zoni sensibili identificati cù KARAYAP implementatu da a Direzzione Generale di DKMP. In più, a Direzzione Generale di l'Autostrade serà infurmata, è i ponti ecologichi seranu custruiti à a luce di sta dati in a nova rete stradale è ferroviaria da custruisce.
U Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, u Prof.Dr., hà dichjaratu chì in u scopu di u prughjettu KARAYAP, quandu un animali salvatichi mori per via di esse culpitu da un veiculu, a Direzzione Generale DKMP hà da registrà a scena è l'ora di l'incidentu nantu à u mappa di l'autostrada. Veysel Eroğlu hà dettu: "Cù u prugettu, a stampa lucale è naziunale serà ancu seguita è e dati seranu inclusi nantu à a mappa. "Cusì, cù sta mappa, un sondaghju di presenza-assenza chì furnisce infurmazioni nantu à a fauna salvatica serà realizatu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*