Karşıyaka Add-ons illegali fatti in a stazione sò demoliti

Karşıyaka Add-ons illegali fatti in a stazione sò demoliti:Karşıyakachì volenu priservà u tessulu urbanu di Turchia è mette in luce e "bellezze storichi" Karşıyaka Sindaco Hüseyin Mutlu Akpınar, u primu toccu Karşıyaka Eseguitu à a stazione. I travaglii di demolizione sò cuminciati per l'aghjunghje illegale à a stazione storica. U presidente Akpınar è u vicedirettore regiunale di u TCDD, Muhsin Keçe, anu tagliatu inseme e ringhiere di ferru. I pruprietarii di l'imprese accumpagnavanu u travagliu.

U presidente Hüseyin Mutlu Akpınar, chì hà iniziatu u travagliu di demolizione di add-ons illegali intornu à a stazione, hà dettu:Karşıyaka edifizii di stazione sò assai impurtanti. In u prucessu elettorale, per priservà l'estetica urbana di u distrittu, KarşıyakaAvemu fattu una prumessa per elli. L'addunmenti illegali seranu sguassati da e nostre squadre municipali è u bastimentu storicu serà purtatu à a luce. U bonu hè chì i pruprietarii di l'imprese chì saranu demoliti ci accumpagnanu à l'opere.

A RENOVAZIONE SERA FATTA

U Direttore Regionale Diputatu di TCDD İzmir, Muhsin Keçe, hà dichjaratu chì i travaglii di risturazione è di indagine sò stati iniziati in l'edificazioni chì restanu inattivi cù l'attivazione di İZBAN è hà dettu: "Addizioni intornu à l'edificazioni storichi. Karşıyaka Hè esse demolita è pulita da a municipalità. Cuntinueremu u nostru travagliu in cunfurmità cù i permessi di u Cunsigliu di i Monumenti. per a so cuntribuzione Karşıyaka Ringraziemu a municipalità ", disse.

EDIFICI STORICI APPARIRÀ

Per l'aghjunghjini fatti in u passatu, intornu à i palazzi storichi in a stazione. Karşıyaka A cumuna hà decisu di demolisce lu. Add-ons, chì i prucessi legali è e fasi di obiezione sò stati cumpletati, sò sottu à u cuntrollu di i funzionari TCDD, Karşıyaka Hè cuminciatu à esse cacciatu da e squadre municipali. In cunfurmità cù a decisione di u Cunsigliu di i Monumenti, u travagliu di risturazione principiarà in l'edificiu di a stazione dopu chì e strutture illegali sò demolite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*