E strade cintrali è costiere di Kastamonu seranu asfaltate

Strade cintrali è costiere di Kastamonu seranu asfaltate: U cuntrattu per l'offerta per l'asfaltatura di e strade cintrali è costiere di Kastamonu hè statu firmatu da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale.
À a cerimonia di firma tenuta à u Segretariatu Generale in presenza di u 3u Notariale Publicu, "Provincia di Kastamonu Devrekani-Hanönü-İhsangazi-Taşköprü-Tosya Districts Diversi Strade di Village 1st Stratu di Superficie Asfaltata Travagliu di Costruzione" è "Provincia di Kastamonu Azdavay-Bozkurt- Cide-İnebolu-Küre Districts Diversi Strade di Village 1u Pianu Asfaltu Superficie Revestimentu Travagliu di Custruzzione" sò stati firmati cuntratti. U Sicritariu Generale Zafer Karahasan, u Segretariu Generale Diputatu Nida Sinsi, u Direttore di i servizii di Strada è Trasportu Ali Yılmaz è un nutariu ufficiale, è a cumpagnia di contrattu Solmaz Yol İnşaat è Özekici İnşaat rispunsevuli Uğur Ekici è Özcan Solmaz anu assistitu à a cerimonia di firma.
Parlendu à a ceremonia, u Sicritariu Generale Karahasan hà nutatu chì cù stu cuntrattu, diverse strade di paesi in a costa è cintrali di Kastamonu seranu asfaltate.
Karahasan hà dettu: "In u nostru primu gruppu, a banda costiera (Azdavay-Bozkurt-Cide-İnebolu-Küre), u primu stratu di asfaltu serà custruitu nantu à a strada di 63,25 chilometri è u costu tutale hè di 1 milioni 5 mila TL. U nostru gruppu cintrali (paesi Devrekani-Hanönü-İhsangazi-Tosya è Merkez) hè 824 chilometri è u prezzu di u cuntrattu hè 58.75 milioni 5 mila TL. Dopu à a firma, cuminciamu à travaglià subitu. Bona furtuna à tutti ".
Dopu à u discorsu, un cuntrattu hè firmatu trà i partiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*