President di Kenya Marmarayda (Galleria Foto)

U presidente kenyanu in Marmaray: Marmaray, chì cunnetta l'Asia è l'Europa per via di a ferrovia sottumarina, cuntinueghja à esse u centru di l'attenzione. Marmaray, chì hè stata aperta u 29 d'ottobre, hà accoltu u so primu invitatu à u livellu di u presidente u marcuri 9 d'aprile, dopu a so messa in opera.

U presidente kenyanu Uhuru KENYATTA, chì hè ghjuntu in u nostru paese per una visita ufficiale, hà visitatu a maraviglia di l'ingegneria mundiale Marmaray in Istanbul, induve hè vinutu dopu i so cuntatti in Ankara.

U presidente di l'ospiti è a so delegazione chì l'accompagna sò stati accolti da u 1u Direttore Regionale Diputatu di Marmaray è u presidente di a Cummissione di Coordinazione di Marmaray, Metin AKBAŞ, in a Stazione Yenikapı Una presentazione hè stata fatta nantu à i travaglii di custruzzione, l'apertura è l'operazione riguardanti Marmaray. L'espertu Sırrı ÇÖMLEKÇİ da a Direzzione di i Musei Archeològichi d'Istanbul hà ancu datu infurmazioni nantu à i scavi archeologichi è i ritrovi fatti durante a custruzzione di Marmaray.

"MARMARAY hè un sistema di trasportu eccellente"

KENYATTA è a delegazione accumpagnata, chì anu viaghjatu da Yenikapı à Üsküdar cun Marmaray, sò stati furniti infurmazioni nantu à u Supervisore, u Controller di Traffico, i Sistemi Elettromeccanici, i Desks di Coordinatori di Comunicazione è Mantenimentu in u Centru di Gestione di l'Operazioni di Marmaray Üsküdar.

Viaghjà da Üsküdar à Yenikapı cù Marmaray, KENYATTA hà scrittu in a memoria chì hà firmatu quì chì Marmaray, custruitu in Turchia, chì averà l'ecunumia più sviluppata in u mondu in un futuru vicinu, hè u sistema di trasportu più avanzatu è perfettu.

Un colchju hè statu prisentatu à u presidente kenyanu Uhuru KENYATTA in memoria di a so visita à Marmaray.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*