I ponti è l'autostrade seranu pruposti à u publicu

I ponti è l'autostrade seranu offerti à u publicu: Türk Telekom hà iniziatu u buttone di novu per u più altu livellu di privatizazione. Ponti è autostrade da esse pruposti à u publicu in u sicondu trimestre
Mentre chì a regulazione legale necessaria per a privatizazione di i ponti è l'autostrade attraversu l'offerta publica, chì hè a più alta privatizazione dopu à Türk Telekom, hè stata cumpletata, l'offerta publica hè prevista per esse in u sicondu trimestre di l'annu, se e cundizioni di u mercatu permettenu. Dopu à a dichjarazione di u Primu Ministru Tayyip Erdogan chì "u prezzu deve esse almenu 7 miliardi di dollari", u prucessu hà cuminciatu di novu per i ponti è l'autostrade chì i so offerti sò stati annullati. Mentre chì l'offerta publica cù diversi strumenti di capitale hè stata enfatizzata invece di u trasferimentu di i diritti operativi ligati à i ponti è l'autostrade, u regulamentu pertinente hè statu passatu da u Parlamentu. Sicondu u regulamentu, una sucità sottu à u Ministeru di Finanze serà stabilita per realizà a privatizazione. Hè dichjaratu chì l'Autostrade dominarà a nova cumpagnia. Attualmente, l'Amministrazione di Privatizazione (ÖİB) hè in preparazione per l'offerta publica. I burocrati PA, chì cercanu di determinà u valore di l'offerta publica, cercanu di suddisfà u Primu Ministru, mentre chì volenu ghjunghje à una figura chì ùn falla micca u prucessu di privatizazione, vale à dì, suddisfà u mercatu.
Dopu à i 6.55 miliardi di dollari datu à Türk Telekom, l'offerta più alta per l'offerta di ponti è autostrade, chì hè a più alta privatizazione, hè stata data da u gruppu joint venture custituitu da Koç Holding-UEM Group Malaysian Berhad-Yıldız Holding Company cù 5.72 miliardi di dollari. . Tuttavia, u Primu Ministru Erdogan hà criticatu chì u valore era bassu è l'offerta hè stata annullata. Nurol Holding-MV Holding-Alsim Alarko-Kalyon İnşaat- Fernas İnşaat Joint Venture Group è Autostrade Per I'Italia- Doğuş Holding-Makyol İnşaat- Akfen per l'offerta, chì hè stata tenuta in un pacchettu unicu, cù u metudu di cuncede l'operazione. diritti è per un periudu di 25 anni da a data di consegna attuale. Holding Joint Venture Group hà participatu ancu.
Aspittatu almenu 7 miliardi di dollari
Tender, Autostrada Edirne–Istanbul–Ankara, Autostrada Pozantı–Tarsus–Mersin, Autostrada Tarsus–Adana–Gaziantep, Autostrada Toprakkale–Iskenderun, Autostrada Gaziantep–Şanlıurfa, Autostrada İzmir–Çeşme, Autostrada İzmir–Aydızmir, Autostrada İzmir–Aydızmir, Ankara Ponte, Ponte Fatih Sultan Mehmet è Autostrada Ring, strutture di serviziu, facilità di mantenimentu è operazione, centri di raccolta di tariffu è altre facilità cunnesse.
Beneficii cum'è trasferimentu di tecnulugia, efficienza aumentata, riduzzione di accidenti, risparmiu di tempu è carburante, è riduzzione di a contaminazione ambientale sò previsti cù a privatizazione. Mentre chì l'inguernu annuale di l'autostrade è i ponti hè di circa 700 milioni di TL, hè calculatu chì 7 miliardi di dollari ponu esse ottenuti da a privatizazione. Mentre chì 352 milioni 749 mila veiculi passavanu per ponti è autostrade l'annu passatu, un ingressu tutale di 724 milioni 913 mila 161 TL hè statu ottenutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*