Continental Cuntinueghja à Rinfurzà cù Matador

Continental cuntinueghja à rinfurzà cù Matador: U più grande fornitore internaziunale di pneumatici d'equipaggiu originale di u mondu Continental porta Matador, una di e marche di pneumatici più forti in l'Europa Centrale, à i so utilizatori in Turchia.
Continental, u più grande fornitore internaziunale di pneumatici d'equipaggiu originali di u mondu, hà presentatu Matador, chì si prepara à scuntrà cù l'utilizatori in Turchia, in a so riunione di i rivenditori. Incorporandu Matador, una di e marche più forti in l'Europa Centrale, in u 2009, Continental rinfurzà u so putere riunendu Matador cù l'utilizatori in Turchia.
Teoman Görgün, Direttore di Vendita di Continental Turkey, hà dichjaratu chì Matador, chì serà presentatu cù l'assicuranza di Continental, rapprisenta standard di qualità alta; "U nostru primu duvere hè di furnisce e soluzioni più adattate per l'aspettattivi è i bisogni di i nostri cunsumatori è i rivenditori autorizati sottu u tettu di a Turchia Continentale. In questu sensu, cuntinuemu à offre l'opzioni è e suluzioni più adatte in u modu più veloce riunendu Matador cù l'utilizatori in Turchia.
Matador, chì hà mudelli di prudutti prufessiunali in e categurie di vitture di passageri, camioni, VAN, SUV è 4X4, cunsiderendu sia i bisogni di i pruprietarii di vitture è i bisogni di l'industria, hè offrittu à i gusti è i bisogni di l'utilizatori attraversu i rivenditori autorizati Continental. .

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*