Ponte per 6 corsie nantu à a strada Osmancık

Ponte per 6 corsie nantu à a strada Osmancık: A municipalità di Çorum cuntinueghja a custruzzione di u ponte chì hà iniziatu in a strada Osmancık, intornu à Bayat Gedig.
Ricordendu chì anu trasfurmatu a strada Osmancık in una strada divisa di 3 chilometri cù un totale di 3 corsie, 6 corsie per a partenza è 3 corsie per l'arrivu, u vice-sindaco Alper Zahir hà dichjaratu chì tutte e opere di infrastruttura di a strada sò state finite. Dichjarà chì anu custruitu un ponte di 58 metri di longu nantu à Osmancık Street, chì anu apertu circa un mese fà, Zahir hà dettu: "U costu di u ponte chì avemu custruitu nantu à a strada hè di circa 500 mila TL. 60-70% di a custruzzione di u ponte hè stata finita. U ponte, chì hè statu custruitu secondu l'antica cundizione di a strada, ùn hà micca pussutu risponde à i bisogni dopu à l'opere di allargamentu chì avemu fattu nantu à a strada. Avà custruemu un ponte di 58 metri di larghezza in cunfurmità cù a larghezza di a strada. À questu puntu, a necessità di una rotonda serà scunfitta per via di i frequenti accidenti di trafficu. "Cù u ponte chì compieremu è mette in serviziu in pocu tempu, i nostri citadini puderanu viaghjà più facilmente", disse.
U vicepresidentu Alper Zahir hà sottolineatu chì i travaglii di infrastrutture è superstrutture cuntinueghjanu senza interruzzione in tutta a cità.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*