Pad di frenu cumpletamente domesticu sviluppatu per i treni

Cuscinetti di frenu cumpletamente domestici sviluppati per i treni: i scarpi di frenu cumposti, chì sò stati impurtati da l'esteru à un costu altu dapoi u 1988, postu chì ùn sò micca pruduciuti in Turchia, sò stati pruduciutu cumplettamente in u paese cù u sustegnu di TUBITAK.

Cù l'invenzione di locomotive a vapore, i scarpi di frenu di ferru (pig), chì permettenu i treni di frenu, cuminciaru à esse usatu in ferrovie da l'anni 1860. Da a mità di u 20u seculu, i scarpi di frenu composti cuminciaru à rimpiazzà i scarpi di frenu di ghisa. U pesu ligeru di i freni cumposti, a riduzzione di u rumore, a non scintilla, i tassi di usura bassu è a longa vita di serviziu anu fattu u so usu diffusa. U sistema di frenu, chì hè statu impurtatu da l'esteru perchè ùn era micca pruduttu in Turchia, hè statu implementatu cù una produzzione completamente domestica cù a cooperazione di l'Istitutu di Materiali TÜBİTAK MAM, TCDD, TÜLOMSAŞ è u settore privatu. Fornisce infurmazioni nantu à u sistema, u coordinatore di u prugettu Dr. Mehmet Güneş hà dichjaratu ch'elli sò orgogliosi di pruduce sti scarpi, chì ponu esse pruduciuti da parechji paesi in u mondu, in u locu.

Spieghendu chì i rivestimenti compositi sò stati impurtati da l'esteru in e ferrovie di Turchia dapoi l'anni 90, u so usu hè aumentatu è sò usati in quasi tutti i treni per via di e so proprietà superiori, Güneş hà dettu: "U requisitu annuale di scarpi di frenu di TCDD hè di circa 300 mila unità. L'obiettivi di a Turchia per u 2023 includenu u trasportu ferroviariu. In cunsiderà sta situazione, a necessità di scarpi di frenu hè prevista per ghjunghje à milioni in l'anni à vene.

Spieghendu chì dopu à dui anni di pianificazione è trè anni di studii di R&D, Turchia hà riesciutu à sviluppà un sistema di frenu compositu cù risorse domestiche per a prima volta, Güneş hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à sta tecnulugia: "Turchia ùn pudia micca risolve è fabricà sta tecnulugia finu à l'ultimu studiu. Diversi tentativi sò stati fatti, ma in qualchì manera fiascatu in questu sensu. Tuttavia, a scarpa di frenu compostu di produzzione domestica, chì hà successu cù u nostru ultimu travagliu, hè custituitu da una cumminazione di vinti materiali diffirenti. Porta vantaghji nantu à i prudutti impurtati per via di u so aumentu di u 3% in u rendiment, a vita di serviziu estesa finu à sei mesi, u pesu ligeru, u funziunamentu silenziu è u costu bassu ".

"In più di tutti questi benefici, una cuntribuzione significativa serà fatta à l'ecunumia esportendu i scarpi di frenu, chì anu una quota di mercatu assai grande in u mondu è chì a produzzione pò esse fatta solu da uni pochi di paesi", disse Güneş.

Topuz: "Sistema di frenu in i standard europei"

Unu di i cunsultanti di u prugettu, u professore di l'Università Tecnica Yıldız Prof. Dr. Ahmet Topuz hà enfatizatu chì u prughjettu hè impurtante in quantu à dimustrà a fattibilità domestica di u sistema di frenu compositu in Turchia.

Spieghendu chì i freni cumposti sò cumposti da parechji cumpunenti cum'è abrasivi, lubrificanti è elementi di rinforzu, Topuz hà dettu: "U nostru paese hà un frenu chì pò esse pruduciutu in u locu è chì risponde à i normi europei".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*