Polisan riduce u carbone cù "misura, riduce, equilibriu"

Polisan reduce u carbonu cù "misura, riduce, equilibriu": Polisan Holding ottene risultati efficaci in a lotta contru u carbone, chì hè mostratu cum'è u prublema più impurtante di u mondu, agiscenu cù u principiu di "misura, riduce, equilibriu".
Polisan Boya, Polisan Kimya è Poliport A.Ş., una parte di Polisan Holding, chì anu cuntribuitu à u Summit di u Carbon di Istanbul, chì hè statu tenutu per a prima volta quist'annu, cù un sponsorizazione di bronzu, hà cooperatu cù myclimate Turkey da 2012 per vede l'effetti nantu à l'emissioni di carbonu è per riduce l'emissioni di carbonu, hà dettu ch'ellu avia calculatu a so impronta di carbone.
Dilek Sarıaslan, Manager di Qualità è Ambiente di Polisan Holding, hà dichjaratu chì cuntinueghjanu i so sforzi per luttà contra u cambiamentu climaticu cù u principiu di "misura, riduce, cumpensà" è hà dettu: "Sviluppà operazioni amichevuli di l'ambiente è prudutti di l'ambiente hè unu di i nostri scopi primari in u nostru. cumpagnie. U nostru scopu hè di cuntribuisce à sta questione fendu studii per sensibilizà u publicu nantu à a lotta contru u cambiamentu climaticu.
Dichjarà chì anu e so emissioni di gas di serra calculate regularmente ogni annu, Sarıaslan hà nutatu chì anu cuminciatu à sviluppà è implementà misure di riduzzione di emissioni, è in questu modu, puderanu sviluppà potenziali di migliuramentu per minimizzà l'emissioni attuali riducendu i so emissioni. effetti nantu à u cambiamentu climaticu un pocu più ogni annu.
Sottulineendu chì i rapporti di l'impronta di carbonu sò preparati in u quadru di u standard internaziunale ISO 14064-1, chì hè largamente utilizatu in i calculi di emissioni di gas di serra, Sarıaslan hà enfatizatu chì sti rapporti sò preparati calculendu emissioni Scope 1 è Scope 2.
Sarıaslan hà dettu:
"Questi studii sò preparati includendu emissioni in diverse categurie cum'è u cunsumu d'energia è u cunsumu di carburante di i veiculi è e perdite di gas di l'aria condizionata causate da l'usu di l'aria condizionata. Cù questi dati, chì sò stati preparati nantu à i registri ufficiali è utilizati in u scopu di u prugettu, hè stata cura di mantene l'incertezze in i calculi à u minimu ".
Dilek Sarıaslan hà dettu: "U sviluppu durevule hè di stabilisce un equilibriu trà i bisogni di a vita di ogni ghjornu di e persone è a sustenibilità di e risorse naturali in u quadru di approcci ecunomichi, ambientali è suciali", è hà dichjaratu chì u rispettu di i principii di sviluppu sustenibile hè essenziale in Polisan Corporate. cultura è aghjunghjia: "Per piglià misure istituzionale in a lotta contru à u cambiamentu climaticu è per piglià questioni di rispunsabilità suciale. Avemu realizatu studii di Calcul è Reporting di l'Impronta di Carbone Corporate per guidà u settore. Inoltre, in 2013, avemu principiatu è conducemu studii di u Ciclu di Vita di u Produttu è u Rapportu di u Statu Ambientale in linea cù i standard internaziunali in Polisan Boya, Polisan Kimya è Poliport A.Ş.
- "I studii sustinibili sò destinati"-
U CEO di Polisan Holding Erol Mizrahi, per un'altra parte, hà enfatizatu chì l'impattu di Turchia nantu à u cambiamentu climaticu hè aumentatu ghjornu per ghjornu cù a so ecunumia crescente custruita nantu à i combustibili fossili, è hà dettu: è i settori di rifiuti, per un totale di 1990 milioni di tunnellate, mentre chì sta figura hà righjuntu 187 milioni. tunnellate in 2011. Polisan Holding, chì assume a so rispunsabilità in a lotta contru u cambiamentu climaticu è sustene l'ugettivi di u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, chì hà annunziatu u Pianu d'Azzione di u Cambiamentu Climaticu per i sforzi per luttà contra l'emissioni crescente, hà u scopu di rende sustinibili u travagliu chì hà iniziatu.
Esprimendu chì sò estremamente orgogliosi di sponsorizà u Summit di u Carbon di Istanbul, Mizrahi hà nutatu chì crede chì a cuscenza chì tali urganisazioni creeranu sia aumenterà i valori di marca di e marche turche è averebbe voce per esse preferitu cum'è fornitore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*