Hè cusì chì u Ponte di Galata hè statu apertu 102 anni fà

Hè cusì chì u ponte di Galata hè statu apertu 102 anni fà: u ponte, chì era ancu u sughjettu di discussione trà Sirket-i Hayriyye è Istanbul Şehremanti per via di i moli, hè statu infine apertu cù una ceremonia u 14 d'aprile di u 1912, u quartu anniversariu. di l'accessu di Sultan Mehmed V. Reşad à u tronu, malgradu i difetti minori.
L'ultima custruzzione è apertura di u "Ponte Galata" in u periodu ottomanu, chì unisce Karaköy è Eminönü nantu à u Cornu d'oru, hè accadutu 102 anni fà, u 14 d'aprile di u 1912.

L'accordu finali trà l'impresa MAN tedesca è u Guvernu Ottumanu, chì hà riesciutu à ottene l'offerta per a custruzzione di u ponte dopu à un prucessu di applicazione di 15 anni, hè u risultatu di a Siconda Guerra Munniali. Hè stata fatta dopu à a proclamazione di a Munarchia Custituziunale. 25 metri larghezza, 466,50 m. U ponte di ferru nantu à i pontoni, cù parechje buttreghi è casinò, hè cuminciatu à esse custruitu in u 1910. In l'ultima tappa, ci sò state diverse disrupzioni in a custruzzione di u ponte, chì hè stata premiata sottu à 250.000 XNUMX è u costu di quale hà aumentatu cù qualchi addizzioni.

Ghjorni prima di l'apertura, a cunnessione trà a parte in u latu d'Istanbul è u molu oppostu ùn pudia esse stabilitu perchè a cumpagnia di u cuntrattu hà fattu un sbagliu in u calculu. Per questu mutivu, mentre chì u publicu avia da passà sopra i pilastri di legnu, Istanbul Şehremaneti hà attiratu una prutesta contr'à a cumpagnia per i danni chì ponu accade o ponu accade secondu u cuntrattu. U travagliu di cunnessione di u ponte hè statu finitu u ghjornu prima di l'apertura, ma l'uffizii di u bigliettu anu danatu à a fundazione durante a custruzzione.

U ponte, chì era ancu u sughjettu di discussione trà Sirket-i Hayriyye è Istanbul Şehremanti per via di i so pilastri, hè statu infine apertu cù una ceremonia u 14 d'aprile di u 1912, u quartu anniversariu di l'accessu à u tronu di Sultan Mehmed V. Reşad, malgradu i minori. mancanze.

L'apertura di u ponte, chì coincide cù u "Culus-u Hümayun", l'anniversariu di l'accessu di u sultanu à u tronu, hè stata cun una ceremonia assai magnifica. I dui lati di u ponte sò stati decorati cù ghirlande, bandiere è striscioni, è i membri di u protocolu, chì assisteranu à l'apertura cù a ghjente, cuminciaru à piglià i so posti una ora prima. À 09.00, chì hè l'ora di apertura, l'armonica hà fattu u "Marş-ı Sultani" è dopu à a preghiera leghje, l'aria di salutu hè stata ghjucata è "Viva u mo sultanu" gridava trè volte. Dopu chì u Ministru di Posta è Telegrafu, Hüseyin Sabri Bey, è u Diputatu di l'Affari Interni detti discorsi in nome di Sultan Mehmed V. Reşad, i vittimi sò stati macellati è a traversata principia. Traversendu u latu di Galata, i sacrifizii guardati à a fine di u ponte sò stati ancu macellati è a cirimonia hè finita. Trà i participanti di l'apertura eranu Istanbul Şehremini Tevfik Bey, u guvernatore di Istanbul, Gazi Muhtar Pasha da u Majlis-i Ayan, u Consul Tedesco, rapprisentanti di a Cumpagnia MAN, è ancu parechje persone di l'armata è di i servitori civili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*