Ferrovie rinnuvate cù rails pruduciuti in Turchia

I Ferrovii sò stati rinnuvati cù rails pruduciuti in Turchia: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan hà nutatu chì Marmaray hè un guadagnu micca solu per a Turchia, ma ancu per tutti i paesi nantu à a strada di a Ruta di a Seta di Ferru.

Unione Internaziunale di i Ferroviari (UIC) "11. A Cunferenza è a Fiera Mondiale di u Sistema di Gestione di u Trafficu Ferroviariu Europeu (ERTMS) hà iniziatu à u Centru di Cungressu di Haliç sottu l'auspice di u Ministeru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni è in cuuperazione cù a Republica di Turchia State Railways (TCDD).

Accuminciandu u so discorsu à a cunferenza cù u terrimotu chì hè accadutu in Cile, Elvan hà dettu chì Turchia, cum'è unu di i paesi chì anu avutu u dulore più prufondu di u terrimotu, hà trasmessu i so desideri à u populu cilenu per guarisce prestu, è chì Turchia hè pronta per ogni tipu d'assistenza, in particulare l'aiutu umanitariu, cum'è hè statu finu à avà.

Felicitando à UIC, chì hà coronatu a so calorosa cooperazione cù l'amministrazione ferroviaria turca cù sta cunferenza, Elvan hà ringraziatu l'invitati chì anu assistitu à a cunferenza cum'è gestore ferroviariu è fornitore di 38 paesi.

Dichjarà chì u trasportu hè u ligame più impurtante in a catena trà a produzzione è u cunsumu in u mondu d'oghje, Elvan hà dettu chì hè pussibule per un pruduttu di diventà un valore una volta entra in a circulazione.

Enfatizendu chì u trasportu ferroviariu risparmia u tempu è furnisce grandi vantaghji cù e so caratteristiche di trasportu veloce, sicuru è pocu costu, Elvan hà dettu chì unu di i più impurtanti strumenti di mudernizazione à l'iniziu di u XXu seculu era u trasportu ferroviariu.

Spieghendu chì u trasportu ferroviariu hà cuminciatu à esse usatu cum'è modu di trasportu à scala glubale, soprattuttu cù l'aumentu di u cummerciu transfruntier, Elvan hà dichjaratu chì a relazione ambiente-umana, menu usu di a terra, è u trasferimentu di risorse à spazii sustinibili. rende ancu privilegiate a ferrovia.

Elvan hà dettu chì una pulitica di trasportu sustenibile internaziunale richiede u sviluppu di ogni modu di trasportu è l'armunia trà elli, Elvan hà dettu chì sta cunferenza hè impurtante in quantu à l'apertura di i corridori ferroviari di u paese è di a regione, assicurendu a sicurezza di u trafficu, risponde à standard cumuni è unità in pratica. .

  • "Quasi tutta a reta ferroviaria hè stata rinnuvata cù rails pruduciuti in Turchia"

Dichjarà chì, cum'è un paese, anu realizatu a ferrovia inseme cù altri modi di trasportu cum'è una pulitica statale, soprattuttu in l'ultimi 12 anni, Elvan hà dichjaratu chì anu cunsideratu ancu l'armunia intermodale cum'è una pulitica è sviluppanu prughjetti in questa direzzione.

Spieghendu chì anu stabilitu a reta di treni à alta velocità in questu periodu è cuminciaru à furnisce in tuttu u paese, Elvan hà cuntinuatu cusì:

"Avemu unitu dui cuntinenti sottu à u mare aprendu u Marmaray, unu di i pilastri impurtanti di a moderna Strada di a Seta di Ferru. Avemu fattu passi assai impurtanti per a furmazione di l'industria ferroviaria in Turchia. Avemu implementatu regulamenti legali chì liberalizà u settore ferroviariu. Inoltre, avemu creatu a legislazione chì integrarà a ferrovia di l'Unione Europea (UE) cù a ferrovia naziunale. In questu periodu, hè di grande impurtanza per a Turchia, l'Europa è i paesi di a regione chì avemu riunitu in tali urganisazioni in cuuperazione cù l'UIC è l'urganisazioni ferroviarie europee. In questu cuntestu, Turchia funziona cum'è un corridore naturali è diventa unu di i partiti attivi di una cullaburazione di trasportu ghjusta è sustenibile ".

U Ministru Elvan hà dichjaratu chì e ferrovie turche anu aumentatu notevolmente i normi di trasportu ferroviariu cù i prughjetti chì anu sviluppatu è implementatu in l'ultimi anni, aghjustendu chì novi linee ferroviarie veloci è convenzionali sò state custruite in Turchia è chì e pratiche è i passi chì rinviviscenu u settore ferroviariu. sò stati presi simultaneamente.

Enfatizendu chì quasi tutta a reta ferroviaria hè stata rinnuvata cù rails pruduciuti in Turchia è a so infrastruttura hè stata fatta à un altu standard, Elvan hà nutatu chì u sviluppu di a reta ferroviaria naziunale in Turchia hà ancu acceleratu a furmazione di u settore privatu ferroviariu.

Rimarchendu chì e linee di treni d'alta velocità Ankara-Eskişehir, Ankara-Konya, Konya-Eskişehir sò state messe in opera è chì Turchia hè in a liga di i paesi operatori di treni à alta velocità in u mondu, Elvan hà dettu: "L'Istanbul-Eskişehir. A seccione di a ferrovia d'alta velocità Istanbul-Ankara hè stata ancu finita, è e teste è e linee di prova sò state finite. I studii di certificazione cuntinueghjanu. I prughjetti di ferrovie d'alta veloce è d'alta velocità, chì sò attualmente in custruzzione, seranu ancu cumpletati in u cortu termini è una populazione di circa 40 milioni avarà accessu direttu à u trasportu di treni d'alta velocità.

  • "Un trasportu da l'Europa pò andà finu à u Pakistan cù treni di bloccu"

Dichjarà chì Marmaray hè unu di i grandi prughjetti ferroviari realizati à una scala regiunale è intercontinentale, Elvan hà dettu: "Ùn solu i dui lati di Istanbul sò stati cumminati cù Marmaray, ma unu di i ligami più impurtanti di a moderna Ferrovia di Seta, chì si stende da L'Asia luntanu à l'Europa uccidintali, hè u Bosforu, hè statu custruitu cum'è una maraviglia di l'ingegneria à 62 metri sottu. Marmaray ùn hè micca solu un successu di Turchia, ma ancu di tutti i paesi nantu à a strada di a Ferrovia di Seta. A custruzzione di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì hè l'altru ligame impurtante di a Ferrovia di Seta, cuntinueghja.

Per d 'altra banda, Elvan hà dichjaratu chì i curridori di treni di merci in blocchi sò stati creati in i paesi europei, mediorientali è asiatichi è cuntinuavanu cusì:

"A cunnessione di l'Europa à u Mediu Oriente, à l'Africa di u Nordu è à l'Asia Centrale cù i corridori di trasportu ferroviariu hè impurtante per l'Europa in questu rispettu. U trasportu di merci è u trasportu cumminatu sò ancu incuraghjiti cù i centri logistichi chì sò custruiti o custruiti in e regioni intensive di carichi di Turchia. À u listessu tempu, i centri di pruduzzione è e zoni industriali urganizati sò cunnessi è cunnessi à e rete naziunale da e linee ferroviarie.

Per esempiu, un trenu da Manisa à Germania, è un trasportu da u Mediu Oriente à Mersin nantu à a costa di u Mediterraniu, ghjunghje à Kavkaz da Samsun nantu à a costa di u Mar Neru per via di una cunnessione di ferry, è da quì à l'internu di Russia. O un trasportu da l'Europa pò andà finu à u Pakistan cù treni di bloccu. L'investimenti ferroviari, i trasporti di merci, l'esempii di trasportu cumminatu in tutta sta geografia facenu inevitabbile rinfurzà e nostre relazioni cù l'UE in u cuntestu di e ferrovie è aumentà a nostra cooperazione ".

Espristendu chì hè capitu quantu hè impurtante a cunferenza chì anu apertu oghje quandu fighjendu sta grande stampa, Elvan hà aghjustatu chì crede chì i risultati di a cunferenza farà cuntributi impurtanti à u settore ferroviariu è l'unità di i paesi.

Dopu, u Ministru Elvan hà apertu a fiera urganizata in u scopu di a cunferenza è hà visitatu i stands è hà ricevutu infurmazioni nantu à i prughjetti è l'applicazioni riguardanti u trasportu ferroviariu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*