12 Camion Bone Esaminatu in Scavi di Marmaray

12 Camion Bone Esaminatu in Scavi di Marmaray: Università di Istanbul Facultà di Medicina Veterinaria Dipartimentu di Anatomia Lettore è Musei di Archeologia di Istanbul Yenikapı Metro è Marmaray Excavation Animal Bones Project Head Prof. Dr. Vedat Onar hà dichjaratu chì 142 mila casi di valore di u museu sò stati truvati in i scavi di Marmaray è hà dettu chì anu esaminatu circa 12 camioni d'osse.

U Dipartimentu di Anatomia di a Facultà Veterinaria di l'Università d'Istanbul è i Musei di Archeologia di Istanbul Yenikapı Metro è Marmaray anu assistitu à a cunferenza "Un Approcciu Diversu in Medicina Veterinaria: Osteoarcheologia" da l'Università Ondokuz Mayıs (OMU) Comunità Studenti di Facoltà Veterinaria in parte di a Giornata Mondiale di i Veterinari in Samsun. Scavazioni di l'Ossa di l'animali Capu di Prughjettu Prof. Dr. Vedat Onar hà dettu chì anu esaminatu circa 12 osse di camioni unu per unu durante l'scavi di Marmaray.

I discorsi d'apertura di a cunferenza sò stati fatti da u presidente di u Club di Studenti di a Facultà Veterinaria di l'OMU, Faruk Tamer Kamışlı, l'Assistente di u Cunsigliu Accademicu di a Facultà di Veterinaria di l'OMU. Assoc. Dr. Buğra Genç è u presidente di a Camera di i Veterinari Samsun-Sinop Mahmut Çetinkaya. OMU Facultà Veterinaria Dean Prof. Dr. Abdurrahman Aksoy hà dettu: "I veterinari anu fattu grandi cuntributi à u campu di a salute publica è di l'umanità cù u so travagliu in i campi di riduzzione di a fame globale, prevenzione di e malatie zoonotiche, assicurendu a qualità è a sicurezza di l'alimentariu, a ricerca biomedica è a prutezzione di l'ambiente è a biodiversità, è ancu. cum'è migliurà a salute è u benessere di l'animali. U sviluppu di una professione, u so aumentu di u statutu suciale, a so accettazione è l'incuragimentu dipendenu da u fattu chì i membri di a professione sò individui di successu chì sò accettati in a sucetà, chì facenu cuntributi impurtanti à u paese cù u so travagliu dedicatu è sforzi, è essendu leader d'opinioni in a sucità cù u so fondu intellettuale.

Dopu à i discorsi, u Prof.Dr. Vedat Onar hà datu una cunferenza nantu à "Un approcciu diversu in medicina veterinaria: osteoarcheologia". À a cunferenza, Onar hà dettu chì in i scavi di metro di Marmaray è Istanbul in Yenikapı, in più di parechji artefatti storichi, sò stati truvati ancu l'osse d'animali, è ancu l'osse di parechje spezie animali da cavalli à elefanti, da orsi à scimmie.

12 TRUCK BONES REVIEWED
Onar hà dettu: "Avemu fattu un prughjettu TÜBİTAK in relazione à u prugettu Marmaray. Di sicuru, fà un prughjettu hà un principiu è una fine. Marmaray era un tali prughjettu chì avemu cuminciatu à pensà à cumu chjude u prugettu. U prugettu cambia ogni ghjornu. Un prucessu chì hà cuminciatu in u 2004 hè ghjuntu à u 2013 è hè solu finitu. Ci era 142 mila cassaforte per esse esaminati in i scavi di Marmaray. "Avemu esaminatu circa 12 camioni d'osse è li esaminò unu per unu", disse.

37 BARCHE SMONTATE
Dichjarà chì i resti di 37 navi sò stati scuperti durante l'esaminazioni realizati nantu à e ruine di u portu di Teodosiu in Yenikapı, Onar hà ricurdatu chì anu realizatu scavi ininterrotti in Yenikapı per 2004 mesi di l'annu, chì cuminciaru in u 12. Onar, "U vechju portu di Teodosiu da u periodu Bizantinu. Stu portu hè un portu cummerciale è quì ci sò ancu navi militari. Ci sò ancu navi mercantili rigulari. I resti sò fora. Da oghje, 37 barche sò state rilevate. Cuminciamu l'esame registrendu ogni ossu. U risultatu chì ottenemu hè a densità da u periodu Bizantinu Primu (IV-VII seculu) à u periodu Bizantinu Young (XV seculu). Un totale di 4 spezie sò state identificate. Ùn ci hè micca registru di bisonti in alcunu record in Istanbul durante u periodu bizantinu. E so investigazioni sò attualmente in corso. U materiale più cumuni truvata in a zona era i cavalli. I cavalli bizantini custituiscenu u 7 per centu di i resti. L'unicu cavallu bizantinu o cullizzioni d'animali bizantini in u mondu hè statu scupertu. Forse stu studiu ùn saria micca pussibule senza stu studiu Marmaray ".
Dopu à i discorsi, OMU Facultà di Veterinaria Dean Prof. Dr. Abdurrahman Aksoy, Prof. Dr. Vedat hà prisentatu una placca à Onar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*