I servizii di treni da Saloniccu à i Balcani ripiglianu

I servizii di treni da Saloniccu à i Balcani riavvianu: U guvernu grecu hà decisu di riavvia i servizii di treni da Saloniccu à Sofia. Da u 10 di maghju, i voli quotidiani Sofia-Tessalonica, Saloniccu-Sofia seranu dispunibili. L'espedizioni sò state fermate trè anni fà da Atene per mancanza di risorse finanziarie.

A cumpagnia di ferrovia statale greca "Transose" hà decisu di riavvia i servizii di ogni ghjornu à cità cum'è Sofia, Skopje è Belgrad. Inoltre, hè statu nutatu chì dopu à l'iniziu di i servizii di treni, una riurganizazione in i biglietti di l'autobus pò esse attesa per u monopoliu di l'operatori di l'autobus in queste rotte.

Da u 10 di maghju, u trenu hè previstu chì parte da Saloniccu à 06.55 è da Sofia à Saloniccu à 15.20. U prezzu di un bigliettu di andata hè prevista da principià da 17.80 Euro, mentre chì un bigliettu di dui andata hè previstu di 35 Euro. I passageri chì arrivanu à a stazione di Saloniccu puderanu trasfiriri à Atene dopu aspittendu una meza ora. E ferrovie greche anu u scopu di attruverà più turisti da i paesi Balcani cù i so servizii di treni.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*