Ponte Storicu Cut in Sivas per esse Chjusu à u Trafficu per a Restaurazione

U Ponte Storicu Cut in Sivas serà chjusu à u trafficu per a risturazione: U ponte storicu Cut, chì unisce Sivas è u District Karşıkaya, serà chjusu à u trafficu per via di u travagliu di restaurazione.
In una dichjarazione scritta fatta da a municipalità di Sivas, hè statu dichjaratu chì u guvernatore di Sivas Alim Barut, u sindaco Sami Aydın, u 16u Direttore Regionale di l'Autostrade Aydın Doğan è u vice-sindaco di Sivas Abdurrahim Ceyhan stavanu inspeccionendu u ponte storicu.
U ponte, chì serà restauratu da a 16a Direzzione Regiunale di l'Autostrade, serà chjusu à i trasporti. Karşıyaka Hè statu infurmatu chì a cunnessione di u quartiere cù a cità serà furnita per mezu di u novu ponte cunnessu à Esenyurt, chì hè statu custruitu in u 2008.
In a dichjarazione, hè statu annunziatu chì dopu à a fine di a risturazione, u ponte storicu serà apertu à u trafficu di novu, ma i veiculi di tonnellate pesanti ùn saranu micca permessi di passà.
U sindaco di Sivas, Sami Aydın, chì e so opinioni sò incluse in a dichjarazione, hà dichjaratu chì stanu circannu di piglià tutte e precauzioni necessarie per prevene l'interruzzione di u trasportu durante a restaurazione.
Per d 'altra banda, hè statu dichjaratu chì u guvernatore Barut è u so entourage anu decisu di travaglià inseme per a custruzzione di u sicondu ponte vicinu à u ponte storicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*