Derince Port di TCDD parte in offerta di novu

U Portu di Derince di TCDD hè statu messu in licitazione di novu: U Vicepresidentu di l'Amministrazione di Privatizazione, Aksu, hà enfatizatu chì in quantu à l'offerta di u Portu di Derince, "A decisione di fà una nova offerta hè stata presa immediatamente dopu à l'offerta annullata in ghjennaghju".

In a dichjarazione fatta da u Vicepresidente di l'Amministrazione di Privatizazione, Ahmet Aksu, hà infurmatu chì una nova licitazione serà fatta per Derince Port in April stu mese.

Un totale di sei cumpagnie hà participatu à a prima offerta di privatizazione per Kocaeli Derince Port, chì appartene à TCDD. Immediatamente dopu l'eliminazione di e trè cumpagnie d'offerta in l'offerta, u prucessu d'asta hà iniziatu è l'offerta hà cuminciatu à 516 milioni di dollari. Quandu l'imprese avianu prublemi cù i numeri per inizià l'asta, e trè cumpagnie restanti si sò ritirate da l'offerta à u stessu tempu.

Derince Port, posseduta da TCDD in Kocaeli, cunnisciuta cum'è a cità più sviluppata di Turchia in l'industria di fabricazione dopu à Istanbul, hè vistu cum'è una di e porte d'esportazione è importazione più impurtanti di Turchia cù a so vicinanza à Istanbul è Bursa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*