Uşak custruisce u so propiu trenu (Galleria Foto)

Uşak custruisce u so propiu trenu: U 3rd Manager Regionale DDY Selim Koçbay hè ghjuntu à Uşak per felicità i travagliadori ferroviari Uşak chì rinviviscenu l'unica locomotiva a vapore chì travaglia in Turchia.

U 3rd Manager Regionale DDY, Selim Koçbay, hè ghjuntu à Uşak per felicità l'impiegati di a ferrovia di Uşak chì anu rivivutu l'unica locomotiva a vapore di Turchia. Uçbay hà prisentatu a squadra cun una nota di apprezzazione è un orologio cù una catena. Koçbay hà ancu annunziatu chì "U stessu squadra hà cuminciatu à travaglià nantu à a fabricazione di a seconda locomotiva in Uşak è facenu a nostalgia di a Stazione Ferroviaria di Uşak".

I tecnichi è i travagliadori ferroviari di Uşak, chì anu fattu operativa l'unica locomotiva a vapore di Turchia chì travaglia per un mese, sò stati premiati da Selim Koçbay, 3rd Manager Regionale di Ferrovie Statali chì copre Uşak. U Manager Regionale Selim Koçbay hà presentatu à a squadra un certificatu di apprezzamentu è un orologio di sacchetta cù una catena, è hà pranzu cun elli.

Koçbay hà ringraziatu a squadra chì hà rinnuvatu cumplettamente a locomotiva di fabricazione tedesca in u 1942 dopu un mese di sforzu è hà dettu: "Questa squadra hà realizatu un travagliu assai successu. Hanu rinnuvatu cumplettamente l'unica locomotiva a vapore chì opera in Turchia. Felicita a so squadra dicendu: "Anu sapianu cum'è finisce stu travagliu longu è arduu di manera altruista è cù colori volanti".

Sta volta hè fabbricatu in UŞAK

U 3rd Manager Regionale di TCDD, Selim Koçbay, hà dettu: "A stessa squadra hà avà cuminciatu à travaglià per fabricà u sicondu trenu di vapore in l'attellu DDY Uşak. Questu hè un avvenimentu assai felice. A prima locomotiva era di fabricazione tedesca. Questa serà una locomotiva custruita interamente cù u travagliu è u sudore di i tecnichi è i travagliadori turchi. Inoltre, i sforzi di l'impiegati di DDY Uşak seranu una benedizzione. "In questu rispettu, pensu chì serà un studiu assai significativu", disse.

U DDY di Usak. Dichjarà chì hà un locu speciale in a 3a Direzzione Regiunale, Koçbay hà dettu: "Rinuveremu cumplettamente a Stazione Ferroviaria di Uşak, i so magazzini è i so attelli. Facemu stu locu nostalgicu. Comu hè cunnisciutu, a Stazione Ferroviaria di Uşak hè un locu preferitu da i cineasti è i dilettanti di i treni à vapore di tuttu u mondu, cù a so struttura storica. Cum'è a direzzione, avemu pigliatu questu in cunsiderà è pensamu à un cuncettu novu novu per a storica Stazione Ferroviaria Uşak. "Per questu scopu, avemu da principià i travaglii di rinnuvamentu in i ghjorni à vene", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*