I specchi laterali sò obsoleti dopu à 103 anni ?

I specchi laterali diventanu a storia dopu à 103 anni: u fabricatore di vitture elettriche Tesla è u gruppu di lobby di l'automobile di i Stati Uniti, l'Alleanza di i Fabbricanti di l'Automobile, anu intensificatu e so iniziative per rimpiazzà i specchi laterali in vitture cù càmera. U duo, chì hà ancu presentatu una petizione à l'Amministrazione Naziunale di Sicurezza di u Trafficu di l'Autostrada per questu, hà fattu a dominazione di 103 anni di specchi laterali cuntruversu.
Tesla, chì hà travagliatu da u 1911 per caccià i specchi, chì sò stati utilizati per a prima volta in u 2012 da un corridore americanu è chì diventenu un elementu indispensabile di i veiculi di u mutore dopu à quella data, è per rimpiazzà cù camere d'alta risuluzione, utilizati. questu in u cuncettu crossover chjamatu "Model X" hà cuntinuatu à include specchi standard in i so mudelli attuali. In u XL-1, chì serà pruduciutu in quantità limitati da Volkswagen è attrae l'attenzione cù u so cunsumu di carburante assai bassu, e camere sò state piazzate invece di specchi laterali. In u sistema di càmera di VW, l'imaghjini di a parte posteriore di u veiculu ponu esse vistu direttamente da i schermi in e porte.
Dichjarazioni per riduce u cunsumu di carburante
Nutendu chì i specchi laterali ponu esse muntati solu nantu à e porte, è chì e camere ponu esse piazzate in ogni locu in u veiculu chì ponu furnisce una vista desiderata è larga, Tesla sustene chì cuntribuisce positivamente à l'aerodinamica di u veiculu per via di u più chjucu. dimensione di e camere.
Tuttavia, NHTSA è sperti di sicurità puntanu chì i veiculi "senza specchiu" ponu furzà i cunduttori à sbaglià, cum'è in tutti i furmazioni di trafficu, a regula di "verificà i specchi" hè insegnata, è parechje lagnanze ponu esse s'ellu ùn funziona micca. I sperti sustenenu ancu chì stu tipu di tecnulugia ùn pò micca esse aduprata rapidamente da i cunduttori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*