Hè ora di cambià à i pneumatici estivi

Hè u tempu di passà à i pneumatici d'estate : Pirelli attira l'attenzione nantu à l'impurtanza di l'usu di pneumatici staghjunali in termini di prestazioni, di sicurezza è di cunsumu di carburante in questi ghjorni chì u sole cumencia à vede. Pirelli offre ancu servizii di depositu di pneumatici in i so rivenditori autorizati à quelli chì volenu magazzinari i so pneumatici invernali.
Pirelli avvistà i cunduttori di utilizà pneumatici staghjunali, postu chì u regulamentu di i pneumatici invernali scadrà u 31 di marzu. Pirelli Turkey ricumanda l'impurtanza di aumentà a sicurezza è a prestazione mentre u sole splende è u clima si riscalda, Pirelli Turkey ricumanda l'usu di pneumatici staghjunali per riduce u cunsumu di carburante è l'effetti negativi nantu à l'ambiente. Pirelli attira l'attenzione nantu à a necessità di preparà i veiculi per a primavera passendu da i pneumatici d'inguernu à i pneumatici d'estate cù u regulamentu, Pirelli dichjara chì i pneumatici invernali usati in l'estiu pruvucanu una perdita di prestazione, più usura è più cunsumu di carburante.
Aduprà i pneumatici dritti ghjoca un rolu maiò in u cunsumu di carburante.
I pneumatici d'estate furniscenu distanze di frenu più brevi nantu à superfici secche è bagnate in cundizioni climatichi caldi sopra più 7 gradi. A resistenza di rotolamentu più bassa di i pneumatici d'estate cumparatu cù i pneumatici d'invernu significa risparmiu di carburante è menu usura di i pneumatici. Passà à i pneumatici d'estate quandu u clima hè più caldu affetta u cunsumu di carburante da 20 per centu in vitture di passageru è 35 per centu in veiculi pisanti.
Rilevando chì l'accelerazione cuntrullata è u frenu bruscu sò impurtanti per a sicurezza di guida è per l'economia di carburante, Pirelli ricorda à i cunduttori chì a manutenzione di i veiculi deve esse fatta regularmente. Tout en soulignant qu'il est important d'adopter un style de conduite fluide, Pirelli prévient également qu'il faut éviter l'accélération et le freinage brusques, à utiliser l'air conditionné du véhicule avec soin et à éteindre les appareils électriques à moins qu'il ne soit nécessaire.
U più grande periculu in terra bagnata hè l'aquaplaning
L'aquaplaning, unu di i più grandi periculi incontrati nantu à e strade bagnate, face chì u pneumaticu flotta in a pozza è perde a grippa. In questu casu, ùn hè micca pussibule di parlà di un effettu pusitivu di pressu u frenu, postu chì u cuntattu di u pneumaticu cù a terra hè tagliatu. In tali casi, u megliu da fà hè di caccià u pede da u pedale di l'acceleratore, per impedisce chì a velocità di u mutore aumente di colpu, per mantene u volante u più stabile pussibule è per pruvà à guidà u veiculu in a direzione ghjusta quandu cuntattate. a strada.
In novu, appughjà u frenu mentre turnate radduppia a pressione nantu à i pneumatici, creanu cusì una forza opposta à a forza di frenu. Sta forza rende ancu difficiule per a stabilità di guida di u veiculu è a maneggevolezza. Hè assai impurtante per a sicurezza di guida per rallentà à u tempu frenendu prima è più impurtante, per frenà quandu i pneumatici sò piani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*