U numaru d'arburi per esse tagliati per u 3rd Airport hè scunnisciutu

  1. U numaru d'arburi da esse tagliati per l'aeroportu hè scunnisciutu: u Ministru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, İdris Güllüce, hà dettu chì u numeru d'arburi chì sò stati tagliati o seranu tagliati per via di u Prughjettu di l'Aeroportu 3 di Istanbul ùn hè micca cunnisciutu, è u numeru esatta serà. esse determinatu dopu chì u prugettu hè finitu.

Rispondendu à a dumanda scritta di CHP Istanbul Deputy Sezgin Tanrıkulu, Güllüce hà dichjaratu chì un totale di 3 38 ettari di terra, chì si trova nantu à u latu europeu di Istanbul è si estende à u Mari di Marmara à u sudu è u Mari Neru à u nordu, cumprese 500rd Airport Construction Project, hè una nova zona residenziale, hà nutatu chì u Ministeru hè statu autorizatu à aduprà cum'è "Reserve Building Area" da u Ministeru.

Dunque, Güllüce hà dichjaratu chì i travaglii di espropriazione di u Prughjettu di l'Aeroportu 3 d'Istanbul ùn sò micca stati realizati cù una disposizione chjamata "difesa di a patria", è chì u travagliu consistia in l'espropriazione di l'area di l'installazione publica, cunsiderendu cumpletamente l'interessu publicu, è chì e prucedure d'espropriazione urgente in a regione ùn sò micca stati realizati in cunfurmità cù l'articulu 2942 di a Legge No. Hà dichjaratu chì l'implementazione di a Legge nantu à l'obligazione di a difesa hè stata realizata in cunfurmità cù u requisitu o a fretta per a difesa di a patria, in casi induve una decisione serà presa da u Cunsigliu di i Ministri o in situazioni straordinarie stipulate da leggi speciali.

Güllüce hà dettu: "À l'espropriazione di l'immubiliarii in e fruntiere di u Prughjettu di u 3u Aeroportu di Istanbul; Hà nutatu chì hà cuminciatu cù a decisione di l'interessu publicu cù l'accunsentu di u Ministeru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, chì ùn ci era micca azzione irrealisticu in questu sensu è chì l'interessu publicu era cumplettamente cunsideratu in i studii in corso.

"L'arbre à 5 piani sarà piantatu"

Gulluce hà dettu:

"Per d 'altra banda, in cunfurmità cù l'Articulu 8 di a Legge di Espropriazione riguardanti l'area in questione, in l'eventu chì i negoziati di cunciliazione sò tenuti è ùn si pò micca ghjunghje à un accordu, ci vole assai tempu per registrà l'immubiliari in nome di TOKİ applicà à i tribunali pertinenti, basatu annantu à i valori da esse determinati da i tribunali in u risultatu di a determinazione di u prezzu è di i prucessi di registrazione da esse presentati. Cù u pensamentu chì duverà tempu, hè destinatu à assicurà a pruprietà. unità di a regione. Per chì u Prughjettu di u 3u Aeroportu di Istanbul sia iniziatu u più prestu pussibule, e prucedure di espropriazione in a regione devenu esse cuncluse u più prestu pussibule.

In a 1a Reunione di a Cummissione di Inspezione è Evaluazione tenuta nantu à a Diga di Terkos, a Diga Alibey, è a Diga di Pirinççi, chì hè attualmente in pianificazione, è altre risorse idriche chì alimentanu queste dighe, a Direzzione Generale DSI, a Direzzione Generale İSKİ, Foresta è Acqua Appropriata l'opinioni di u Ministeru di l'Opere, a Direzzione Generale di Gestione di l'Acqua sò state ricevute.

Inoltre, u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua hà datu l'autorizazione preliminare per u prughjettu di l'aeroportu in una zona di 6173 ettari. U nùmeru d'arburi chì sò stati tagliati o seranu tagliati per via di u prugettu ùn hè micca cunnisciutu ancu. A figura esatta serà determinata dopu à a fine di u prugettu. Hè previstu di piantà 5 volte più arburi invece di ogni arburu da esse tagliatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*