U guvernatore Ercan Topaca: Una pianificazione serà fatta in Tem Otoylu Riparazione chì affetterà menu cunduttori

U guvernatore Ercan Topaca: Un pianu serà fattu per a riparazione di l'Autostrada di Tem chì affetterà menu i cunduttori.. A causa di l'isolamentu di a superstruttura è i travaglii di rinnuvamentu di i viaducti trà i tornelli Gebze è u Golfu di l'Autostrada di Tem, a densità sperimentata in u A direzzione Ankara di l'Autostrada D-100 cuntinueghja, soprattuttu à meziornu è sera.
A causa di l'insulazione di a superstruttura è di i travaglii di rinnuvamentu nantu à i viaducti trà i tornelli Gebze è Körfez di l'Autostrada TEM, a densità cuntinueghja soprattuttu à l'ora di meziornu è di sera in a direzzione Ankara di l'Autostrada D-100. Mentre i cunduttori chì puderanu viaghjà 15-20 minuti in 4-5 ore eranu completamente indignati, u guvernatore di Kocaeli Ercan Topaca, chì hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti in l'apertura di a Fiera di u Sviluppu è l'Impiegazione di Marmara Orientale (DOMIF), hà dichjaratu chì sti travaglii eranu ubligatoriu è hà dettu: "Prima di tuttu, vulemu sprime chì stu travagliu hè ubligatoriu. Vogliu. Di sicuru, i nostri citadini anu avutu difficultà per via di a densità.
Ci hè un prublema seriu soprattuttu in l'ora di a sera è di a matina. Aspittemu a capiscitura da i nostri citadini per stu inconveniente è li scusemu. Ma avemu ancu à furnisce stu serviziu. Avete avutu un cuntattu cù u nostru Ministru di i Trasporti eri. Pensu chì u nostru Ministeru face un studiu nantu à sta pianificazione cummerciale. Pò esse realizatu cù un prugramma sfarente in i ghjorni à vene. Vogliu sprimà chì aspittemu una pianificazione chì avarà un calendariu di travagliu più ligeru è serà un pocu più faciule, affettendu menu di i nostri citadini è cunduttori. Ùn spiegheraghju micca questu. "Dopu chì u nostru stimatu ministru hà finitu stu studiu è una decisione hè presa in quella direzzione, se ci hè un sviluppu sfarente in i ghjorni à vene, l'annunziaremu à u publicu".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*