Tutta Isparta sarà asfaltata in trè anni

Tutta Isparta serà asfaltata in trè anni: a municipalità di Isparta hà iniziatu a nova infrastruttura di l'era è i travaglii di asfaltu durable nantu à a strada 500, chì hè 110 metri di lunghezza, trà Bahçelievler Social Facilities è Cuma Pazari. I travaglii di l'infrastruttura, in particulare l'acqua di piova, cuntinueghjanu da a Direzzione di l'Affari di l'Acqua è di a Focatura in a strada, l'asfaltu stancu chì hè statu sguassatu da a fresatura da a Direzzione di l'Affari Scienti. Hè previstu chì i travaglii seranu finiti in 10 ghjorni è a strada serà furnita cù asfaltu durable.
Esaminendu i travaglii realizati cumuna da a Direzzione di l'Affari di Scienze è a Direzzione di l'Affari di l'Acqua è di Fognaria, u sindaco di Isparta, l'Architecte Maestru Yusuf Ziya Günaydın, hà dettu chì anu righjuntu un tassu di 70% in i travaglii di l'infrastruttura in l'ultimu periodu è chì cù u restu. 30 per centu, tutta a cità averà asfaltu durable in 3 anni. U presidente Günaydın hà dichjaratu chì i travaglii per rializà e prumesse chì hà fattu à u populu di Isparta in u travagliu elettorale cuntinueghjanu in questu periodu, cum'è in u periodu precedente, indipendentemente da u cuncettu di l'overtime, senza dì sabbatu-domenica.
Günaydın hà dichjaratu chì 110 Cadde hè nantu à una rete stradale impurtante in quantu à u trafficu è chì hè una linea chì unisce i Quartieri Yedişehitler è Bahçelievler. Günaydın hà dettu: "Questa strada servirà i nostri quartieri Yedişehitler, Bahçelievler, Fatih è Zafer à u stessu tempu. Finu à oghje, avemu realizatu travaglii infrastrutturali, soprattuttu l'acqua di piova. L'infrastruttura di a nostra Isparta hè cumpleta à 70 per centu. I travaglii restanti seranu finiti in 3 anni. U gasu naturale di a nostra strada 110 hè statu ancu finitu. Dopu à i nostri travaglii infrastrutturali, l'asfaltu serà passatu. A nostra strada serà messa in serviziu in a so nova forma in 10 ghjorni. Cumpiteremu un travagliu chì pò esse finitu in 3 mesi in 10 ghjorni. Sta strada serà benefica per i nostri abitanti chì vivenu in questa regione è tutta Isparta in anticipu ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*