Kars Logistics Center Project Riturnendu à a Storia di u Serpente

Kars Logistics Center Project Riturnendu à a Storia di u Serpente: KARSİAD Presidente di u Cunsigliu Sultan Murat Dereci, cù a so delegazione, hà visitatu Adem Burulday, Presidente di l'Unione di Camere di Artighjani è Artigiani (KARSESOB), in u so ufficiu. Durante a visita, u Centru Logisticu, chì hè diventatu in una storia di serpente, hè statu discutitu.

Dichjarà chì u Cunsigliu di Amministrazione di KARSİAD hà cuntinuatu e so visite dopu à l'elezzioni, u presidente Dereci hà parlatu di ciò chì ci vole à fà per chì Kars diventerà un Centru Logisticu è un centru di cummerciu liberu.

A gestione di KARSIAD, inseme cù u presidente di KARSESOB, Burulday, hà decisu di finisce prima u Prughjettu di u Centru Logisticu è dopu mette u prughjettu di a zona di u cummerciu liberu nantu à l'agenda.

Dereci hà dettu: "Per accelerà i prughjetti è fà u prugressu, u Governatore, l'OSGB, a Càmera di Artighjani è Artigiani, Càmera di Architetti è ONG di l'altre urganisazione dinamica di Kars sò stati invitati è e nostre pruvince cù 2 Centri Logistici è 2 Zone di Liberu Cummerciu sò stati invitati. Invitatu. Avemu decisu di visità una reunione, di fà una altra reunione nantu à l'agenda dopu a visita, è di cuntinuà u travagliu. In questa direzzione, cù u sustegnu di voi, hè necessariu piglià una distanza u più prestu pussibule è aghjunghje una dimensione à l'investimenti ".

Esprimendu a so satisfaczione cù a visita di a Direzzione KARSİAD, u presidente di KARSESOB, Adem Burulday, hà dettu: "Semu implicati in ogni travagliu chì cuncerna u sviluppu di Kars. Avemu intesu parlà di u Prughjettu di u Centru Logisticu per anni. Ma chì passi sò stati fatti in questa direzzione ? Ùn avemu micca idea in quale stadiu simu. Lascià noi, pensu ch'ellu ùn hè micca cuscente di alcuna urganizazione chì u cuncerna. Sì avete qualchì infurmazione, fatemi sapè. Avete sicuramente fattu una grande decisione. Semu felici di esse in quella delegazione. Inoltre, averemu una infrastruttura è cunniscenze nantu à u sughjettu. A decisione presa in a zona franca hè ancu piacevule. Sembra chì noi, l'ONG pertinenti, avemu bisognu di piglià un manicu nantu à questu. Ùn duvemu micca aspittà tuttu da u statu. Prima di tuttu, avemu bisognu di dimustrà quantu vulemu, hè per quessa chì ci vole à agisce ".

Dopu à a riunione, u presidente di u Cunsigliu di KARSİAD, Sultan Murat Dereci, hà nutatu chì averà una riunione cù una urganizazione ONG ogni settimana è sensibilizà u Centru Logisticu. Dereci hà ancu signalatu chì u Centru Logisticu hè statu nantu à l'agenda dapoi u 2011, ma ùn sò micca stati passi concreti finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*