3. Chì ghjè u mutivu di u ponte di u Bosforu ?

  1. Chì ghjè u mutivu di a custruzzione di u Ponte di u Bosforu: Istanbul, a più grande cità metropolitana è industriale di u nostru paese, hè unu di i corridori di trasportu più impurtanti oghje cum'è in u passatu. Tutti i 9.500 corridori di trasportu internaziunale, longu 8 XNUMX km, situati in u nostru territoriu è furnisce a transizione da l'Asia à l'Europa, passanu per Istanbul.

In Istanbul, induve i viaghji urbani di ogni ghjornu è i transiti intercontinentali sò intensi, 87% di u trasportu urbanu hè furnitu per strada. U nùmeru di veiculi in questa cità, chì si sviluppa in permanenza cù a so industria è u voluminu di u cummerciu, chì hè a spina di l'ecunumia di u paese, è a so populazione crescente, hè vicinu à 3 milioni.

Mentre l'equivalente di 250 mila automobili deve passà per i dui ponti, chì portanu u pesu di u trasportu stradale trà l'Asia è l'Europa, sta quantità righjunghji 600 mila è i ponti operanu à 2,5 volte a capacità. Durante u ghjornu, l'ora di punta di u trafficu aumenta ogni ghjornu. A causa di e fila di veiculi nantu à e strade di u circondu chì furnisce l'accessu à i ponti, u tempu per attraversà u Bòsforu varieghja trà 45 minuti è 1 ora. In cunsiquenza, per via di a perdita di tempu, a violazione di e regule è u trasportu altu, u viaghju di i cunduttori è i passageri nantu à queste strade si trasforma in una prova, u trasportu di merci di transitu hè interrottu, è l'ecunumia di u paese hè affettata negativamente. In particulare in cundizioni climatichi cattivi è i tempi di l'accidenti, a capacità diminuisce ancu di più, sta situazione hè ancu riflessa in u trafficu urbanu, causendu a contaminazione di l'aria è i prublemi ambientali.

Inoltre, e fila di i veiculi, chì sò sperimentati in i travaglii di mantenimentu obligatoriu di i ponti è u trafficu aumenta ogni ghjornu, causanu circa 3 miliardi di lire di travagliu è perdita di carburante annu.

In più di tutti questi dati, quandu l'aumentu di dati cum'è a pupulazione, u numeru di vitture è u numeru di viaghji sò valutati da l'annu di destinazione di u 2023, a necessità di un terzu ponte diventa chjaru.

Basatu annantu à sta necessità, hè statu decisu di custruisce l'Autostrada di u Marmara di u Nordu è u 3u Ponte di u Bosforu per riduce a densità di trafficu in a cità è nantu à i ponti di u Bosforu esistenti in Istanbul è per assicurà un passaghju ininterrottu, sicuru è còmode di i veiculi.

Cliccate QUI per leghje l'articulu sanu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*