L'apertura di a linea di trenu d'alta velocità Eskişehir - Gebze hè stata ritardata per via di vandalismu

L'apertura di a linea di treni d'alta velocità Eskişehir - Gebze hè stata ritardata per via di vandalismu: avia pensatu à apre a sezione Eskişehir-Gebze di a linea di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul, chì hè impegnata à migliurà a rete ferroviaria. , in u primu trimestre di u 2014. Tuttavia, cù a so dichjarazione di u 26 di maghju, u Ministeru di i Trasporti annuncia chì l'apertura di a linea hè stata posposta. Hè statu cunfirmatu ufficialmente chì stu ritardu era duvuta à certi incidenti di vandalismu longu à a linea.

U segmentu sopra citatu copre in realtà a custruzzione di una nova strada di 188 km trà Eskişehir è Köseköy è a mudernizazione di a linea di trenu convenzionale di 56 km trà Köseköy è Gebze.

Sicondu i rapporti di u ministeru, i danni sò stati dati à l'equipaggiu di signalazione è di cumunicazione. 60 circuiti di linea sò stati arrubati in 70 punti diffirenti è i cavi di signalazione è di cumunicazione sò stati tagliati o arrubati in 200 sezioni. In a dichjarazione di u ministeru, si dice chì questu "al di là di un semplice furtu hè diventatu un sabotage sistematicu". Hè dichjaratu chì l'apertura serà in ghjugnu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*