Crisa di soldi di l'asfaltu in Alanya

Crisa di soldi di l'asfaltu in Alanya: dichjarazione di Kerim Başkaptan, membru di u Parlamentu di u Partitu AK di a municipalità di Alanya, "Se a municipalità di Alanya dumanda i soldi per l'asfaltu versatu in i quartieri Oba è Cikcilli da a municipalità metropolitana di Antalya, ùn l'avemu micca permessu", u CHP. è l'urganisazioni di u distrittu MHP anu reagitu.
In a so dichjarazione à l'urganizazione di u distrittu, u membru di u cunsigliu di u Partitu AK Kerim Basptan hà dettu chì alcuni di i servizii furniti da a Municipalità di Alanya pò esse in a ghjuridizione di a Municipalità Metropolitana di Antalya. Dichjarà chì e strade pavimentate da a Municipalità di Alanya in Oba è Cikcilli a settimana passata sò in u scopu di u serviziu di a Municipalità Metropolitana di Antalya, u Primu Ministru hà dettu: "Se esigenu u costu di l'asfaltu versatu nantu à quella strada da Antalya, ùn l'avemu micca permessu. Arbitrariamente versanu asfaltu quì, ancu s'ellu ùn era micca u so duvere. Avemu u dirittu di ùn lascià micca l'equipaggiu di custruzzione è u persunale di a municipalità di Alanya ancu in quella zona ", disse.
'EH CHE POSO DIRE ORA'
Queste parolle di u capu di u Partitu AK anu arrabbiatu i sustenitori CHP è MHP. A prima reazione à u Capu hè vinuta da u presidente di u distrittu MHP, Cafer Uyar. Uyar, chì affirmeghja chì u Capu di Staff faci a pulitica invece di u serviziu è hè disturbatu da i servizii benevolenti renditi, dice: "Un citatinu di Alanya, è qualchissia chì hè statu sceltu per serve in Alanya, dice: "Ùn daraghju micca i soldi di l'asfaltu. da a Municipalità Metropolitana s'ellu volenu'. Mentre andate in a municipalità metropolitana, dite "rifiuta" à l'offerta di "a municipalità di u distrittu gestionerà e spiagge", sarete disturbati da un bonu serviziu fattu per necessità è per duvere, è agirete cù u logica di "puniraghju". Ebbè, chì vi dicu avà?" disse.
REAZIONE DURA DA CHP TÜRKTAŞ
U presidente di u distrittu CHP, Şevki Türktaş, hà reagitu duramente à e dichjarazioni di u presidente. Nutendu chì a municipalità d'Alanya face tuttu u travagliu in u distrittu per serve u publicu è chì ùn anu ancu vistu alcuna azzione da a municipalità metropolitana malgradu avè ricevutu l'impositu, Türktaş hà dumandatu à u capu: "Quale site?" s'incantò.
Türktaş hà cuntinuatu a so reazione cù e seguenti parolle: "A municipalità pavimenta a strada per chì a ghjente pò sbarazzarsi di a polvera, è qualchissia dice: "Ùn pagheraghju micca per l'asfaltu". A mo levatrice, difenderete u vostru partitu, ùn aprerete è leghje a lege, è sarete membru di u cunsigliu municipale. Tandu vi reagisce dicendu: "Ùn vi faraghju micca pagà un centesimu" à l'attuale merre. Quale sì? Pensate chì site u primu ministru di u guvernu?

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*