Amed si prepara per u 2020

Amed si prepara per 2020: a municipalità metropolitana di Diyarbakir hà tenutu u Forum di Trasportu Amed, u primu di i Forumi di u Pianu Strategicu 2015-2019.

U primu di i Forumi di u Pianu Strategicu di Amed 2020-15, chì purterà Diyarbakir à 2015 cù u slogan "Venite, Pianificàmu u Nostru Futuru Inseme" è urganizatu sottu à 2019 tituli, hè statu tenutu à u "Foru di Trasportu Amed" in a Città Metropolitana. Sala di teatru.

I citadini chì ùn anu pussutu assistisce à a riunione attraversu i cunti Twitter è Facebook "DiyarbakirBB" di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır sò stati abilitati à participà per mezu di e social media è i so suggerimenti sò stati ricevuti. L'opinioni è i suggerimenti fatti durante a riunione sò registrati è riportati.

Fatma Tuzun, Strategy Development Manager, hà apertu u foru, chì hà participatu da l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche di a cità, l'urganisazioni prufessiunali, l'urganisazioni non governamentali è i citadini. Parlendu in nome di u Gruppu di Pianificazione Strategica di 25 persone, Tüzün hà dichjaratu ch'elli anu cuminciatu 6 mesi prima di l'elezzioni è hà dettu chì l'assi principali di u so travagliu era di determinà a situazione attuale di a cità, induve a cità andava è induve duverebbe. vai. Ellu disse chì una di e tappe più impurtanti di sti studii hè a participazione di u publicu è chì sò pianificate fori in questu cuntestu.

ANLI : 75 KM STRADA BICICLETTA SERA COSTRUITA

Dopu, u Co-sindaco di a Municipalità Metropolitana Fırat Anlı, chì hà fattu un discorsu di apertura, hà dichjaratu chì a dimensione più impurtante di a participazione principia cù a pianificazione inseme. Dichjarà chì i prestatori di servizii è i beneficiari si riuniscenu nantu à a stessa piattaforma è participanu à u prucessu di pianificazione, Anlı hà dettu chì u trasportu hè unu di i prublemi più cumuni affrontati da a sucietà muderna. U co-presidente Fırat Anlı hà dichjaratu chì a so prima priorità in u campu di u trasportu hè u "trasportu publicu" è hà dettu chì solu u trasportu publicu pò risolve i prublemi. Dichjarà chì a so seconda priorità hè u "trasportu prioritariu per i pedoni", Anlı hà dettu: "Avemu da include una pulitica di trasportu induve i pedoni sò liberati piuttostu cà a duminazione di i veiculi". Dichjarà chì una altra di e so priorità hè "u trasportu ecologicu cum'è e biciclette", Anlı hà dettu, "A bicicletta hè un trasportu chì hè à tempu amichevule per l'ambiente è benefica per a salute. Avemu a pianificazione di implementà una reta di 75 chilometri di caminu in bicicletta in questu termini ", disse. Nutendu chì u "Sistema Light Rail" hè unu di i temi più impurtanti per elli, Anlı hà dichjaratu chì i piani di fattibilità è di implementazione per u Sistema Light Rail sò stati preparati è appruvati da u Ministeru di i Trasporti. Dichjarà chì anu dumandatu à Iller Bank per un prestitu di 250 milioni di lire è chì anu aghjurnatu e so applicazioni in questa direzzione, Anlı hà dichjaratu chì anu u scopu di ottene un risultatu concretu in questu sensu à a fine di l'annu. Anlı hà dichjaratu ch'elli anu avutu una riunione cù un ufficiale di Cina in quantu à sta questione.

UN DI I PROBLEMI hè MULTI-HEAD IN TRANSPORT

Anlı, chì hà infurmatu chì u trasportu di dui distretti più in più di i quattru distretti in u centru hè statu fattu da a Municipalità Metropolitana, cù l'espansione di e fruntiere di a Municipalità Metropolitana finu à a fruntiera provinciale, hà dichjaratu ch'elli travaglianu per include altri distretti in stu prucessu. Hà enfatizatu chì sò in un sforzu di fà chì l'imprese chì travaglianu in questu campu ùn sò micca "cuncurrenti" o "una forza chì deve esse eliminata", ma piuttostu "partenarii è partenarii di u travagliu di trasportu publicu". Anlı spiegò chì, in più di i prublemi derivanti da a legislazione, a multi-headedness in u trasportu hè ancu un prublema è stanu travagliendu. Anlı hà dichjaratu ch'ellu crede chì l'idee creative emergeranu à a riunione è hà invitatu tutti à participà attivamente.

ÖRÇEN: U TRANSPORTU hè un dirittu

In seguitu, Camera di Ingegneri Meccanica Diyarbakir Branch President è Dicle University membru di facultà Asst. Assoc. Dr. U Forum di Trasportu Amed hè statu moderatu da Gurbet Örçen. Örçen, in a so entrata, hà dettu chì u trasportu attraversu l'accessibilità hè un dirittu è questu dirittu hè cumpletu da i guverni lucali à scala lucale è regiunale. Önçen hà dichjaratu chì ci hè un bisognu di trasportu chì ùn hè micca dipendente da fonti straniere, sensibili è cumpatibili cù a struttura storica, priurità di e persone è aduprendu a tecnulugia muderna.

ERDEM : A RESPONSABILITÀ AUMENTATA DA 600 KM À 6000 KM

Can Erdem da u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana hà fattu una presentazione intitulata "Pratiche di Trasportu è Studii da u Passatu à u Presente". Ellu disse chì Diyarbakir Transportation Master Plan copre 15 Km Rail System, 30 Km Bus Road, Bicycle Road Projects, Traffic Circulation Projects, Bus Line Route Projects, Pedestrianization Projects, Urban Traffic Improvement Plans and Projects. Dichjarà chì anu realizatu u so travagliu cunducendu interviste in faccia cù 6.068 persone in 25.686 famiglie, Erdem hà dettu chì anu determinatu 71 zone di trafficu. Spieghendu chì anu guardatu a pupulazione, i numeri di i studienti, l'impieghi è l'indicatori socio-ecunomichi mentre eseguiu u pianu, Erdem hà dichjaratu chì anu cunvertitu taxi cummirciali è hà datu i piatti TT à i veiculi 1154. Dichjarà chì anu acquistatu 84 autobus municipali è trasportu 23 milione 1 mila passageri per mese nantu à 40 rotte, Erdem hà spiegatu chì anu custruitu terminali d'autobus provinciale è distrittu è terminal rurale. Dichjarà chì anu circa 4 km di responsabilità di a rete stradale in una zona di 109.600 ettari chì copre 600 distretti in u centru di a cità, Can Erdem hà dettu: "Cù a nova regulazione legale, a nostra rispunsabilità hè aumentata à 17 distretti. A nostra larghezza di l'area hà aumentatu 13 volte è hà righjuntu 1.535.500 ettari. A reta stradale in a nostra zona di rispunsabilità hè aumentata da 600 chilometri à 6000 chilometri. Erdem hà datu infurmazioni nantu à a custruzzione di parcheghju, passaghju è intersezzione in u centru di a cità.

TRANSPORT PUBLIC PER COPERTURA DI TARGET 17 DISTRICT

Can Erdem hà dettu ch'elli identificanu quattru prublemi basi cum'è "multi-headedness in u trasportu publicu", "prublemu di densità di trafficu", "prublemu di trasportu pedonale", "prublemu di parcheghju" è "prublemu di trasportu di gruppi svantaggiati". Erdem hà dettu chì sottu a rubrica "Induve vulemu andà / I nostri piani è prughjetti", anu u scopu di creà un "Sistema Light Rail 15 + 8 kilometers". Dichjarà chì un altru di i so travaglii hè a "Pedestrianizazione di u centru di a cità", Erdem hà dettu chì questu serà seguitu da u prughjettu di a strada di bicicletta di 75 chilometri. Erdem hà dichjaratu ch'elli anu da realizà questi prughjetti cum'è "Parcu, cuntinuà". Dichjarà chì integraranu u so travagliu cù i sistemi di parcheghju è di trasportu intelligente, Erdem hà dichjaratu ch'elli feranu arrangiamenti per permette l'accessu à i gruppi svantaggiati. Ellu disse chì anu da cuntinuà u Pianu Maestru di Trasportu chì anu fattu in u centru di a cità d'Erdem, sta volta cù u Pianu Maestru di Trasportu per copre tutta a pruvincia, è in fine anu u scopu di u trasportu publicu in 17 distretti.

OKTAR: STRADE È PARKING ùn sò micca adattati per e cità

Şeyhmus Oktar, Manager di Locomotive Warehouse di e Ferrovie Statali, hà ancu iniziatu a so presentazione cù e parolle di Albert Einstein: "Se aghju avutu 60 minuti, aghju aduprà 55 minuti per pensà è 5 minuti per l'azzione". Dimustrendu cù e fotografie chì e cità ùn ponu permette di strade è parcheghji senza pianificazione è trasportu publicu, Oktar hà paragunatu l'autostrade è i sistemi ferroviari nantu à a basa di risparmiu di tempu, accidenti è emissioni di gas di diossidu di carbonu. Dumandendu "Perchè u sistema ferroviariu", Oktar hà dettu chì a parte di u sistema ferroviariu elettricu in a contaminazione di l'aria hè di 5 per centu è a parte di l'autostrade hè di 85 per centu, è chì a parte di i veiculi d'autostrada hè 72-92 decibel, i veiculi pisanti nantu à u strada 103 decibels, è u sistema ferroviariu, chì opera à 150 chilomitri per ora, hè solu 45 per centu in a contaminazione di u sonu, disse chì hà creatu -65 decibels di rumore. Oktar hà ancu sottolineatu chì u limitu superiore di u rumore in termini di salute hè di 87 decibels in cunfurmità cù a Legge di Salute è Sicurezza in u Travagliu.

SISTEMA RAIL CHEAP CHE L'ACQUA

Paragunendu l'energia utilizata da u sistema ferroviariu è altri sistemi di trasportu, Şeyhmus Oktar hà dettu chì l'autobus cunsuma 1.4 volte più energia, l'auto 6.8 volte, l'aerei 5.4 volte, è i camioni 7.5 volte più energia paragunatu à u sistema ferroviariu. Oktar, basatu annantu à i dati di l'Organizazione di u Pianificazione di u Statu, hà dettu chì in cunfrontu cù u costu di a custruzzione di strada di 1 chilometru, ci hè un costu di strada doppia di 1.9 milioni di dollari, una strada 6 di una strada, è 1.4 milioni di dollari per una ferrovia. sistema nantu à u pianu pianu. Oktar hà sottolineatu chì in terreni accidentati, a strada doppia costa 4 milioni di dollari, l'autostrada 12 milioni di dollari, è u sistema ferroviariu solu 3 milioni di dollari. Mentre elencava i dati, Oktar hà nutatu chì l'espropriazione per l'autostrada è u metro per u sistema ferroviariu sò escluse.

A SCUOLA DI TRASPORTU DEVI ESSERE FATTA UN LOBBY

Şeyhmus Oktar hà suggeritu chì ùn puderia micca esse un sistema ferroviariu trà Dağkapı è l'Università per via di a pendenza, è chì questu puderia esse cumpletu cù una funivia. Suggerendu chì l'Atatürk Stadium hà parcheggi sotterranei è sopra à terra, Oktar hà suggeritu chì un trammu elettricu nostalgicu o un autobus elettricu pò esse guidatu in certi tempi in Sur. Hà suggeritu ancu chì u lobbying deve esse fattu per l'apertura di una Scola Prufessionale di Trasportu in a regione, aghjustendu chì l'autobus turisticu à dui piani, chì faci tour gratuiti di a cità in a stagione di primavera è di l'estate, pò aghjunghje prestigiu à l'identità di u paese. cità.

DEVE ESSERE STABILITÀ UN INSPETTORE DI TRAFFIC CIVIL

U Sicritariu di a Branca di a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi Süleyman Aydın hà criticatu l'applicazione di parcheghju pagatu nantu à e strade è hà dettu chì era tardu in l'intervenzioni nantu à e strade chì affettanu u trasportu. Parlendu in nome di tutta a filiale di Bel Sen Diyarbakir, Üzeyir Evrenk hà dettu chì l'autobus di trasportu publicu deve esse integratu in u gasu naturale è chì l'ispettori di u trafficu civile assignati cù u protokollu deve esse furmatu. U foru cuntinueghja cù l'opinioni è i suggerimenti di l'altri participanti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*