Training di sci nantu à l'asfaltu

Training di ski nantu à l'asfaltu: I sciatori di a rotella di a Direzzione Pruvinciale di i servizii di a Ghjuventù è di u Sport si preparanu per u Campionatu di Turchia di Ski Wheel nantu à l'asfaltu.

Circa 25 atleti chì sò furmati in u Centru di Sport Individuale travaglianu nantu à strade sicure, accumpagnati da furmatori, postu chì ùn ci sò micca piste di sci adatte per u sci in a cità.

L'atleti, chì praticanu sciendu circa 20 chilometri nantu à l'asfaltu durante l'ore calme, participeranu à u Campionatu Turchia di Ski Wheel chì si terrà in Uludağ u 20 di ghjugnu.

Bülent Kayhan, unu di i furmatori di a Direzzione Pruvinciale di i Servizii di Ghjuventù è Sport, hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì u ski hè principarmenti un sport d'inguernu, ma chì l'atleti anu da furmà ancu in i mesi d'estate.

Kayhan hà nutatu chì l'atleti facenu a so furmazione in l'Abalı Ski Center in Gevaş in l'inguernu, ma facenu sci di roti nantu à l'asfaltu per ùn perde a so cundizione in l'estiu.

Indicà chì hà avutu rializazioni significativi in ​​u roller ski, Kayhan hà dettu:

"U scopu principale di a furmazione hè di preparà l'atleti per u Turkey Wheel Ski Championship. I studienti assistenu à a furmazione dopu a scola è travaglianu nantu à l'asfaltu per circa 1,5 ore. Avemu aduprà e strade di Van Castle è u distrittu di Iskele, induve u trafficu hè calmu. In u weekend, a nostra furmazione di corsa è roller ski cuntinueghja. In cundizioni normali, stu sport hè praticatu nantu à e piste di bicicletta è di pattinaggio apposta. Siccomu ùn ci hè micca una tale opportunità in Turchia eccettu per uni pochi di cità metropolitane, pattinemu ancu in lochi adattati è sicuri ".

Kayhan hà dichjaratu ch'elli anu cumpletu a so furmazione di ogni ghjornu cù e precauzioni chì anu pigliatu è l'entrenatori seguitanu l'atleti in bicicletta da una certa distanza, è chì anu fattu chì l'atleti portanu caschi è ghjinochje durante i studii.

Notendu chì l'atleti si sò andati à l'asfaltu dopu à a furmazione di basa chì anu ricevutu, Kayhan hà dichjaratu ch'ellu crede chì u so travagliu risultatu in risultati pusitivi.

- "L'atleti sò ghjunti in un locu assai bonu cù u ski"

Spieghendu chì ci sò 140 atleti attivi in ​​ski running, slalom è snowboard rami, Kayhan hà dettu chì 400 skiers sò ghjunti in lochi assai boni in Van cù u ski.

Ricordendu chì l'entrenatori in Van anu avutu ancu campionati in Turchia, Kayhan hà dettu:

"Molti di i nostri atleti in questa filiera anu avutu assai boni qualificazioni. Ricertamenti, dui di i nostri studienti anu u dirittu di participà à una grande urganizazione chjamata Stars Olympics. 3 studienti da Turchia si sò andati à sta urganizazione. Unu di sti atleti hà participatu à l'urganizazione da Erzurum è l'altri dui da Van. Inoltre, avemu diplomi in Gap Winter Games è campionati turchi ".

Kezban Taş, unu di l'atleti, hà dettu ch'ellu hè ghjuntu à u Centru di i servizii di a ghjuventù per passà u so tempu liberu durante e vacanze d'estate, è chì avia fattu sci da 12 anni, chì hà scontru à l'età di 6 anni.

Nutendu ch'ellu hà participatu à parechje razzii finu à a data, Taş hà dettu: "Sò tornatu da i campionati chì aghju participatu cù diversi gradi. Travagliemu assai duru per preparà per e novi corse. A nostra furmazione cuntinueghja sia durante a settimana sia in u weekend. U nostru scopu hè di vultà in Van cù boni gradi da i Campionati Turchi di Ski Wheel ", disse.