U Canada rinforza a legislazione di sicurezza nantu à e Ferrovie

Rafforza a legislazione di sicurezza nantu à i Ferrovii Canadiani: Dopu à un accidentu di deraillement in Quebec, u Canada hà emessu una direttiva d'urgenza sottu a Sezione 2013 di l'Attu di Sicurezza Ferroviaria in lugliu 33, cù a decisione di migliurà a sicurità in a so rete ferroviaria. Per rinfurzà sta lege, avà u Ministru di i Trasporti canadianu Lisa Raitt hà prupostu novi rigulamenti per punisce e cumpagnie ferroviarie chì rompenu a Legge di Sicurezza Ferroviaria.

U novu settore di regule è addendums è a legislazione migliorata in Canada permettenu à Transport Canada di monitorà a conformità di e cumpagnie ferroviarie cù e regule, i regulamenti è i normi per mezu di ispezioni è cuntrolli, è di piglià l'azzioni appropritate quandu hè necessariu.

Transport Canada avarà ancu u dirittu di penalizà e cumpagnie ferroviarie per ùn avè micca furnitu à u ministeru l'infurmazioni necessarie di u sistema di gestione di a sicurezza, per ùn avè micca fattu l'avvisu necessariu prima di fà certi travaglii ferroviari, è per avè u so travagliu appruvatu da un ingegnere prufessiunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*