U disignu di u Trenu Elettricu Domesticu è di u Trenu Diesel hè statu finitu

U disignu di u Trenu Elettricu Domesticu è di u Trenu Diesel hè statu finitu: Turchia Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ) Direttore Generale Erol İnal hà dettu chì u disignu di u Trenu Elettricu è di u Trenu Diesel, chì serà pruduttu in u scopu di Prughjettu di u Trenu Naziunale, hè statu finitu.

Inal, in a so dichjarazione à i membri di u cunsigliu di a Camera di Cummerciu è Industria di Sakarya (SATSO), hà infurmatu chì i treni elettrici è diesel chì saranu pruduciuti in TÜVASAŞ sò stati cuncepiti è a fase di offerta hè stata ghjunta. Dichjarà chì Sakarya pò diventà una marca in a produzzione di vagoni è veiculi ferroviari cù u Prughjettu di Trenu Naziunale, İnal hà dettu, "Perchè stu settore hè un settore chì hè appena principiatu è si forma in Turchia, è avanza assai rapidamente. Oghje, Sakarya hè diventatu un locu induve i set sò pruduciuti, micca solu carri. Questu hè un grande successu per l'industria. A ferrovia hè di grande impurtanza micca solu in u trasportu, ma ancu in u rinascimentu di u turismu è di u cummerciu ". disse.

Dichjarà chì e cità si sviluppanu è piglianu forma intornu à e stazioni di treni, İnal hà dettu: "Quandu guardemu i paesi di u mondu, e statistiche mostranu chì a Svizzera hè u primu postu in a media di viaghju mundiale. A Germania è l'Inghilterra seguitanu. In questu ranking, Turchia hè in u 20u postu, chì hè daretu. Aumentà questu serà pussibule cù a duplicazione di a strada ferroviaria è di i treni d'alta velocità. disse.

U presidente di u Cunsigliu di SATSO, Mahmut Kösemusul, hà dichjaratu ch'elli seguitanu da vicinu l'evoluzione in i veiculi ferroviari è hà dettu: "I nostri ingegneri è travagliadori, chì travaglianu cun grande entusiasmu per pruduce i nostri treni è vagoni altu, scriveranu i so nomi in a storia ferroviaria cù oru. lettere, inseme cù i so dirigenti ". hà dettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*