A cumpagnia turca hà pigliatu l'offerta per a metro di Doha

A cumpagnia turca hà vintu l'offerta per a Metro di Doha: Yapı Merkezi è a cumpagnia STFA hà vintu l'offerta per u Metro di Doha di quattru linee chì deve esse custruitu in Qatar, cun un valore di 4,4 miliardi di dollari.

L'accordu per a linea "Gold Line" di u Metro di Doha, chì hè custituitu di quattru linee principali, è per un valore di 4,4 miliardi di dollari, hè statu firmatu da STFA è Yapı Merkezi in u risultatu di u prucessu di licitazione.

A durata di u travagliu hè di 54 mesi è hè prevista per esse cumpletata in Aostu 2018.

I prughjetti di custruzzione cuntinueghjanu senza sospensione in Qatar, un paese di u Golfu chì accoglierà a Copa Mondiale in 2022, u capu mundiale in u redditu per capita. Parechje cumpagnie di Turchia è di u mondu seguitanu l'offerta in Qatar per investimenti cum'è metro, stazioni sotterranee, ferrovie, stadii, centri commerciali, alberghi, autostrade, ponti, tunnel immersi, serbatoi.

L'elementi ligati à a linea "Gold Line", chì hà u più grande volume in u metro di Doha, realizatu da cumpagnie turche, sò i seguenti:

"A Gold Line parte da u Novu Aeroportu di Doha è attraversa a cità da est à punente. In u scopu di u prugettu, ci hè un tunnel cù una lunghezza di 32 km è un diametru di scavi di 7,15 metri. Circa 128 mila segmenti di tunnel seranu utilizati longu a linea. In a custruzzione di i tunnel, 6 Tunnel Boring Machines (Mole / TBM) seranu aduprate à u stessu tempu. L'architettura di e stazioni di metro 13 serà custruita à i più alti standard è serà cumpletamente equipata cù l'ultime tecnulugia elettromeccanica. Solu durante a custruzzione di e stazioni, 2,5 milioni di metri cubi seranu scavati. In u scopu di u prugettu, un totale di 120 milione di metri cubi di cimentu cù una forza di 1 anni seranu utilizati.

PREPARAZIONE PÀ A CUPPA DEL MONDE 2022

A metro di Doha hè prevista per furnisce e cunnessione trà i centri di a cità, e zone cummerciale impurtanti è i stadii. In cunsiderà i densi zoni residenziali di a cità, hè statu dichjaratu chì e linee di metro in u centru di Doha sò state pensate per esse cumpletamente sotterranee.

Hè dichjaratu chì u Metro di Doha, chì hè previstu per esse custituitu di quattru linee, à dì Rossu, Oru, Verde è Blu, avarà una lunghezza di 127 chilometri è 38 stazioni.

Qatar Railways Company "QRail", chì intraprenderà a custruzzione è u seguimentu di e custruzzioni di metro, hè stata creata in 2011 per assicurà u sviluppu di l'industria ferroviaria di Qatar. Qrail hà u scopu di cumplettà i prughjetti ferroviari è portà l'infrastruttura di trasportu ferroviariu di u paese à i standard mundiali da u 2022, quandu u paese accoglierà a Copa Mondiale FIFA.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*