Kadıköy Municipalità: E stazioni di treni duveranu esse musei

Kadıköy Municipalità: Lasciate chì e stazioni di treni sò musei.Kadıköy Municipalità, "Ministeru di Cultura è Turismu, Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Istanbul N ° 5". U Gruppu si prepara à dumandà à u Ministeru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni per l'usu di 1 stazioni trà Haydarpaşa è Bostancı, chì sò registrati cum'è "Proprietà Culturale", cum'è museu o centru culturale. A dumanda di a municipalità hè chì e stazioni Göztepe, Kızıltoprak, Feneryolu, Erenköy, Suadiye è Bostancı sianu aduprate cum'è musei o centri culturali.

POTETE PENSARE A GÖZTEPE SENZA STAZIONE FERROVIARIA ?

Ricordendu chì anu fattu duie dumande à u Ministeru per e stazioni, chì sò strutture uniche di l'architettura ferroviaria, per esse usate cum'è musei o centri culturali. Kadıköy U sindaco Aykurt Nuhoğlu hà dettu: "Queste strutture sò registrate da u Cunsigliu di i Monumenti. Artefatti storichi. Ùn pò esse distruttu in ogni modu. KadıköyQuelli chì campanu in Turchia volenu chì l'identità di questi edifici sia prutetta. Pudete imagine un Göztepe senza stazione di trenu ? Hè impussibile ancu di imaginà. A nostra attitudine hè chì queste stazioni di treni fermanu cù a so identità finu à a fine, sò musei, sò prutetti cù una identità ligata à l'attività di cultura è di l'arti, è sò purtati à u futuru ", disse.

Dichjarà chì u prucessu riguardanti Haydarpaşa, a prima tappa di e stazioni di treni da u latu anatolianu, cuntinueghja, Nuhoğlu hà dettu: "Ci hè statu dettu chì Haydarpaşa serà cunservatu in u so statu attuale è sta identità cuntinuerà. Hè statu decisu di stà l'esekzione di u prugettu. U prucessu cuntinueghja ", disse.

SUNAY AKIN: STAZIONI DEVU ESSERE MUSEI TEMATICHE

L'autore Sunay Akın, chì hà fundatu u "Museu di u ghjocu" in Göztepe, hà dumandatu un museu o un centru culturale cum'è a "Line di Cultura" di e stazioni, quandu era membru di u Cunsigliu Municipale in 2009. Argumentendu chì e stazioni chì resteranu inattive oghje duveranu esse cunsiderate cum'è musei, Sunay Akın hà dettu: "I musei sò a memoria, u cervellu di e società, i tempii di l'infurmazioni di a cultura di vive inseme. A Stazione Ferroviaria Haydarpaşa hè u vestitori di l'Anatolia. A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa duveria esse un museu induve si dicenu e civiltà anatoliane, è 6 stazioni di treni devenu esse trasfurmate in musei tematichi.

A STAZIONE FERROVIARIA KIZILTOPRAK DEVE ESSERE U MUSEU DI L'AVIAZIONE VECIHI HÜRKUŞ

Akın hà dettu: "A stazione di treni Kızıltoprak duveria esse u Museu di l'Aviazione Vecihi Hürkuş. Perchè l'eroi di a nostra storia republicana, Havacı Vecihi Hürkuş, hè di Kızıltoprak. Ci era un aeroportu in u pratu Kuşdili.

A STORIA DI L'Eunuchi ùn hè micca dettu à a stazione di trenu di GÖZTEPE ?

II. Spieghendu chì Nadir Ağa, unu di i cumpagni di Abdülhamit, campava accantu à a stazione di treni Göztepe, Akın hà dettu: "Sapemu chì ci sò stati eunuchi cù Nadir Ağa in l'Imperu Ottumanu. Ùn si pò micca cuntà a so storia?" disse.

PERCHÈ A MEMORIA SERA FIT IN UNA MACHBOX NON Esibita IN SARIKAMIŞ?

U tenente Fuad, chì hè statu catturatu durante l'operazione Sarıkamış. KadıköyRicordendu ch'ellu hè di Turchia, Sunay Akın hà dettu: "Migliaia di i nostri suldati sò martirizzati in Sarıkamış, alcuni sò tenuti prigionieri in Siberia per circa 2,5 anni. Unu di elli hè u tenente Fuad. Dui quaderni fatti a manu sò lasciati da u tenente Fuad, abbastanza grande per mette in a scatula di fiammiferi. Hà scrittu e so sperienze in esiliu in Siberia in u quaderno in a scatula di fiammiferi è hà fattu ritratti. Avà hè in una casa. Ùn hè micca curiosu ? Perchè ùn sò micca in mostra?" disse.

MINISTERI RESPONSABILI DI CULTURA

KadıköyArgumentendu chì a decisione nantu à a valutazione di e stazioni storiche 6 in Istanbul deve esse presa da u Ministeru di a Cultura, micca da u Ministeru di i Trasporti, Sunay Akın hà chjamatu u Ministeru di a Cultura. Dopu a nutizia in a stampa, u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hà dettu: "A stazione ferroviaria di Göztepe ùn serà micca demolita è serà cunservata cum'è hè. Una stazione nova è muderna serà custruita à 400 metri à punente di a stazione esistente in u scopu di u Prughjettu Marmaray è quella stazione serà aduprata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*