Azzione Strada Rough in Erganide

District de Diyarbakir Ergani
District de Diyarbakir Ergani

I citadini chì prutestanu chì a strada di cunnessione custruita l'annu passatu in u distrittu Ergani di Diyarbakir ùn hè micca stata riparata, hà pigliatu l'azzione chjudendu a strada à u trafficu.

I nuvuli di polvera chì si sò accaduti durante l'attraversu di i veiculi nantu à a strada di cunnessione Yenişehir di 2 chilometri chì cunnessa l'autostrada Diyarbakır è l'Hospital statale in Ergani anu fastidiu i residenti è i cummercianti di a strada nantu à a strada stradale. I citadini residenti nantu à a strada di cunnessione è i cummercianti chì operanu à u latu di a strada anu fattu una azzione di prutesta chjudendu a strada di cunnessione à u trafficu per prutestà chì a vittima di a strada ùn hè micca stata eliminata è a strada ùn hè micca stata custruita.

U trafficu di i veiculi crea polvera pesante

A strada di cunnessione, chì hè stata offerta da a municipalità di Ergani cù un costu di 2 milioni 142 mila TL l'annu passatu, hà cuminciatu à deteriorate prima di a fine di un annu. Ci sò stati dui scavi di trafficu in l'ultimi mesi nantu à a strada induve ùn ci hè micca un segnu d'avvisu è un limitu di velocità per a sicurità di i pedoni è di i veiculi. I citadini residenti in u circondu ùn pudianu apre e so finestri o andà à i so balconi per via di a nuvola di polvera chì apparsu à ogni attraversu di veiculi nantu à a strada di cunnessione, chì si trasformava in una molehill in pocu tempu, soprattuttu cù u passaghju di veiculi di tonnellate pisanti. I cummercianti circundante sò ancu estremamente disturbati da u paisaghju emergente. I citadini è i cummercianti, chì reagiscenu à u fattu chì a strada deformata ùn hè micca stata riparata in pocu tempu, chjusu a strada à u trafficu.

"Lascia chì a lagnanza sia alleviata"

Faruk Güçlü, unu di i cummercianti lucali, hà dettu chì parechji posti di travagliu in a strada vendenu l'alimentariu, "I nostri posti di travagliu restanu in polvere. Sta situazione disturba ancu i nostri clienti. L'asfaltu fattu l'annu passatu ùn hà nunda à fà cù l'asfaltu. Ùn ci hè nè sicurezza di pedoni nè sicurezza di veiculi. Sta strada, chì hè stata custruita l'annu passatu, hà cuminciatu à sparghje prima di a fine di un annu. Mentre chì i puzziche nantu à a strada dannu i veiculi, quandu u veiculu più chjucu passa per questa strada, u nuvulu di polvera si stende immediatamente è riempie l'intornu di polvera è fumu. I citadini chì residenu in u circondu ùn ponu ancu apre e porte è e finestri per via di a polvera è di a terra. Siccomu a barriera di cuntrollu di velocità ùn hè micca stata custruita, dui veiculi chì acceleravanu eccessivamente anu avutu un accidentu in questa strada in a stagione invernu. Vulemu chì a strada sia asfaltata u più prestu pussibule è in cunfurmità cù a legislazione, prima chì ci sò altri accidenti è altre persone si ferite ", disse.

Serhat Güzel, un altru cummerciante chì opera nantu à a strada stradale, hà dettu: "A causa di sta strada rotta, a vita è a pruprietà di i citadini è di i cummercianti chì vivenu in a vicinanza ùn sò micca sicuri. I citadini da a polvera è a terra ùn ponu micca apre e so finestri o esce à u balcone. I cummercianti ùn ponu micca fà affari bè per via di polvera eccessiva. In ogni veiculu chì passa, u polu è u fumu circundanu u locu. I dui citadini sò vittime di sta polvera è i cunduttori sò constantemente chjappà in a fossa è diventanu vittime per via di sta strada rotta. Ùn ci hè nè un sistema di signalazione nè un segnu d'avvertimentu. I lumi installati in i mediani ùn si accendenu ancu di notte. Siccomu ùn sò micca posti barriere, i veiculi minaccianu a salvezza di a vita per via di a velocità ". hà manifestatu a so reazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*