I saboturi di i treni d'alta velocità sò ladri di cable

I sabotatori di u Trenu d'Alta Velocità si sò rivelati ladri di cable: Dui ladri chì anu arrubatu i cavi di a linea di Trenu d'Alta Velocità sò stati arrestati è mandati in prigiò. I ladri anu arrubbatu e linee di cablaggio critiche

Dui di i ladri chì perseguitavanu e linee di treni d'alta velocità, unu di i più grandi prughjetti di trasportu di Turchia, sò stati catturati. Un mandatu d'arrestu hè statu emessu per duie persone chì presuntamente anu arrubatu i cavi di signalizazione è di cumunicazione da a linea di trenu à alta velocità in Bilecik.

Dui persone sò stati arrestati per presuntamente arrubbatu i cavi di signalazione è di cumunicazione da a linea YHT in a cità di Vezirhan in u centru di Bilecik. Sicondu l'infurmazioni ricevute, e squadre di gendarmeria, in diverse date, anu pussutu cumunicà cù un cable di signalazione à 2 metri da u locu Kuyubaşı in a zona di u tunnel 21 in a linea YHT, à 200 metri da a zona di u tunnel 35 in u distrittu di Bozüyük, è 30. metri da i tunnelli 16 è 17 in a regione di Vezirhan hà lanciatu una investigazione nantu à u furtu di u cable di trasmissione di energia.

In u risultatu di l'inchiesta fatta da a gendarmeria, FI è LY, chì anu trovu chì anu tagliatu i cavi, sò stati chjappi in a cità di Vezirhan cù una camionetta chì cuntene 300 metri di cable di signalizazione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*