Furtu nantu à a linea di Trenu d'Alta Velocità

Furtu nantu à a linea di u Trenu d'Alta Velocità: E squadre di Gendarmeria, chì cuntinueghjanu u so travagliu per mette in luce i diversi furti accaduti nantu à a linea di u Trenu d'Alta Velocità è per catturà i perpetratori, anu pigliatu 4 suspettati chì eranu decisi à anu fattu un furtu in tempi diversi è in lochi diversi.

Cuntinuendu u so travagliu per mette in luce diversi furti accaduti nantu à a linea Eskişehir-Ankara High Speed ​​​​Train (YHT) chì passava per Bilecik è per catturà i perpetratori, e squadre di gendarmeria anu pigliatu 4 suspettati chì eranu determinati à avè fattu un furtu in tempi diversi. è in diversi lochi. Un saccu di materiale hè statu ancu sequestratu cù i suspettati.

74 metri da a zona di u tunnel 21 di a linea YHT di 17 chilometri chì passa per l'area di rispunsabilità di u Cumandante di Gendarmeria Provinciale di Bilecik u 2014 di maghju 200 in l'area di u paese di Kuyubaşı, à 21 metri da l'area di u tunnel 2014 di Bozüyük u 35 di maghju 30, 25 è 2014. tunnellati in a regione di Vezirhan u 16 May 17. Un totale di 300 metri di linee, cumprese 530 metri di cables di signalazione è di cumunicazione è di trasmissione di energia, sò stati tagliati à traversu u 500u tunnel. Dopu chì e linee eranu spessu tagliate in a listessa regione, e squadre affiliate à u Cumandante di a Gendarmeria Pruvinciale anu lanciatu una operazione pianificata per catturà i suspettati chì taglianu e linee in u centru di a cità è in u distrittu di Bozüyük è a cità di Vezirhan. In u risultatu di i studii, hè statu determinatu chì u cable di signalazione di 19 metru hè statu tagliatu da i suspettati chjamati F. I (31) è LY (530). I suspettati sò stati catturati in a cità di Vezirhan mentre pigliavanu i cavi chì anu tagliatu in un camion. I suspettati, chì anu arrubbatu 15 metri di signalamentu è cable di cumunicazione da a linea YHT è causatu XNUMX mila TL danni à u publicu, sò stati riferiti à l'autorità ghjudiziarie dopu chì e so dichjarazioni sò state pigliate.

INCIDENT DI RUBI IN U MARKETPLACE
In u risultatu di un altru studiu iniziatu per tagliate u cable di signalizazione è catturà i perpetratori, e persone chjamate SE è AE, chì anu arrubbatu 89 materiali di colata è 138 viti appartenenti à TCDD da a Stazione Ferroviaria di Karaköy in Demirköy, distrettu di Pazaryeri, sò stati chjappi mentre provavanu scappà è sò stati riferiti à l'autorità ghjudiziarie. I suspettati sò stati arrestati da u tribunale è mandati in prigiò.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*