Gül: Travagliemu nantu à u petroliu, u gasu naturale è e linee ferroviarie

Gul: Travagliemu nantu à u petroliu, u gasu naturale è e linee ferroviarie. U presidente Abdullah Gul hà tenutu una cunferenza di stampa prima di a so partenza à Tbilisi, a capitale di Georgia, per cuntatti ufficiali.

U presidente Abdullah Gul hà tenutu una cunferenza di stampa prima di a so partenza à Tbilisi, a capitale di Georgia, per fà cuntatti ufficiali. Dichjarà chì stanu travagliendu in prughjetti cum'è u petroliu, u gasu naturale è e linee ferroviarie, Gül hà dettu: "U scopu di cunsulidà a pace, a stabilità è a prosperità in u Caucasu Sudu cù tutti questi prughjetti". disse.

U presidente Gül hà tenutu una cunferenza di stampa prima di a so partenza da u Statu Guesthouse in l'aeroportu di Atatürk à Tbilisi. Mentre in Tbilisi, a delegazione di Gül, accumpagnata da i Ministri Faruk Çelik è Lütfi Elvan, si unirà ancu à u Ministru di l'Affari Esteri Ahmet Davutoğlu è u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Taner Yıldız.

In a so dichjarazione in quantu à a so visita, Gul hà dichjaratu ch'ellu assisterà à a cima trilaterale trà Turchia, Azerbaijan è Georgia. U presidente Gül hà dettu chì a riunione di i ministri di l'Affari Esteri di i trè paesi serà purtata à u livellu di i presidenti è mette in un novu quadru. Gül hà dettu: "Avemu implementatu assai prughjetti impurtanti inseme cù questi dui partenarii in u Caucasu Sud. Cù l'Oleodudu Baku-Tbilisi-Ceyhan è i Pipeline di Gas Naturale Baku-Tbilisi-Erzurum, avemu pruvatu à aumentà u benessere di i nostri populi. Avà avemu travagliatu nantu à prughjetti strategicamente impurtanti cum'è a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars è a linea di Gas Naturale Transanadolu. Cù tutti questi prughjetti, avemu u scopu di cunsulidà a pace è a stabilità è a prosperità in u Caucasu di u Sud. disse.

PERIODU DI FINESTRA SINGULA À DOGANE

Indicà chì ellu scontru cù u presidente è u primu ministru di Georgia u 7 di maghju, da l'altra parte di i so cuntatti in Tbilisi, Gül hà dettu: "In u 2011, avemu implementatu l'applicazione di viaghjà senza passaportu in Georgia. L'aeroportu di Batumi hè utilizatu cumuna. Lanceremu prestu l'applicazione finestra unica in dogana. Tutti questi sò prublemi chì ci focalizeremu in i nostri cuntatti in Georgia ". disse.

Dichjarà chì a cuuperazione ecunomica è cummerciale serà u puntu cumunu di e discussioni, Gul hà dettu ancu chì farà un discorsu à u foru in Tbilisi induve l'omi d'affari assisteranu. Gül hà dettu: "U nostru scopu hè di aumentà a parte di u nostru voluminu cummerciale, chì hè intornu à 1 miliardi di dollari, i nostri investimenti in Georgia, chì si avvicina à un miliardo di dollari, è a parte di e nostre cumpagnie in prughjetti infrastrutturali cum'è e centrali idroelettriche. alberghi è alloghju di massa in stu paese ". usatu e frasi.

Dopu à a riunione, Gul ùn hà pigliatu nisuna quistione da i membri di a stampa chì u seguitanu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*