U trasportu di u populu hè in favore di u cambiamentu hà dettu "Iè" à Kala di novu

Halk Ulasim hà dettu "Sì" una volta à Kala in favore di u cambiamentu: Istanbul Halk Ulasim A.Ş. I cummercianti anu rinominatu İbrahim Kala è u Cunsigliu di Amministrazione à a 9a Assemblea Generale Elettiva è anu dimustratu chì u cambiamentu è a trasfurmazioni seranu permanente...
Istanbul Public Transportation Inc. Hà tenutu a so 9a Assemblea Generale Elettiva à Zey Tinburnu Police House. L'assemblea generale hè stata tenuta sottu u patrocini di Akia è cù una participazione intensa; TÖHOB è Istanbul Private Public Bussmen Tradesmen Chamber President İsmail Yüksel, TÖHOB Sicritariu Generale Onur Orhon, presidenti è gestori di altre cumpagnie è rapprisentanti di Temsa Global, Otokar, Güleryüz, Isuzu è Mercedes-Benz Türk anu participatu.
I rapporti di attività è di auditu sò stati discututi è publicati in l'assemblea generale, induve u presidente di u cunsigliu di Mavimarmara, Yıldırım Yılmaz, era u presidente di u cunsigliu è Murat Yeşilyurt è Metin Mısırlı eranu i secretari. İbrahim Kala è a so amministrazione, chì anu ricevutu 2 voti contr'à 1 per un mandatu di 191 annu in l'elezzioni in u quale duie liste separati cuncorsi, in quale l'ex presidente Mustafa Altuntaş era ancu un candidatu, sò stati reintegrati.
A lista di u cunsigliu di direzzione era a siguenti; İbrahim Kala, Gaffar Güder, Naci Yağız, Mehmet Şark, Hasan Durgun, Lüt fi Oktay, Nezir Aslanhan, Lokman Akhan è Ahmet Kelkitli.
U tribunale di audit hè; Era custituitu da Ali Aras, Mesut Ya laz è Maşuk Aris. u presidente Kala; Ellu disse: "Ciò chì avemu fattu hè a guaranzia di ciò chì faremu" è hà dettu chì i guadagni sò stati ottenuti per mezu di innovazioni impurtanti. Kala hà dettu chì anu attribuitu impurtanza à l'unità è a sulidarità per i cummercianti. Dichjarà chì anu permessu a discussione di tematiche cum'è VAT, carburante scontu, è l'iniziativa di dà ricunniscenza legale à l'autobus publici privati; "U successu vene da u fattu chì avemu agitu da a percepzioni cumuni", disse ...

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*