Second Panel di Sistemi Ferroviari Tenutu à l'Università Karabuk

Panel di Sistemi Ferroviari
Panel di Sistemi Ferroviari

By Karabük University Rail Systems Club; U 2u Panel di Sistemi Ferroviari nantu à "Treni Naziunali è Produzione Domestica" hè statu tenutu.

U pannellu tenutu in Hamit Çepni Conference Hall; Karabük Vice Governatore Erkan Çapar, u nostru Rettore Prof. Dr. Burhanettin Uysal, Turkish Railways Machinery Industry Inc. Direttore Generale Yıldıray Koçarslan, Ufficiale di l'urganisazioni principali di u Settore Ferru è Steel è Sistemi Ferroviari, Decani di a nostra Università, Direttori, Staff Accademicu è Amministrativu è i nostri studienti anu assistitu.

U presidente di u Club di Sistemi Ferroviari di l'Università di Karabük, Kemal Faruk Doğan, hà fattu u discorsu d'apertura di u 2u Panel di Sistemi Ferroviari, chì hè statu tenutu in sessioni 2, una matina è una dopu meziornu; "In 2011, l'Università di Karabük hà stabilitu u Dipartimentu di Ingegneria di Sistemi Ferroviari cum'è un pioniere in u campu di i Sistemi Ferroviari. Stu dipartimentu hè un grande passu per cumpensà a carenza di persunale qualificatu in u settore. Basatu annantu à stu cuntestu, avemu u scopu di assicurà chì i ghjovani ingegneri è i ghjovani menti di l'Università di Karabük è tutta a Turchia acquistenu cuscenza di i sistemi ferroviari; Organizemu tali pannelli è cunferenze per creà un ambiente d'idee, sviluppà prughjetti, è cresce a cuscenza in l'industria è a produzzione domestica. I Treni Naziunali sò u sognu più grande di u nostru paese. Hè un prughjettu realizatu cum'è u più grande passu di l'ingegneria turca riducendu a nostra dipendenza da fonti straniere, è avemu da discutiri stu prughjettu quì oghje. Grazie per a vostra participazione ". disse.

Tayfun Kaya, Presidente di l'Associazione di Ingegneri Ferroviari (DEMÜHDER), hà spressu e so condolenze à i nostri citadini chì anu persu a vita in l'accidentu in Soma; "Ancu se sta urganizazione cuntribuisce ancu un pocu à a marcia di e Ferrovie versu u futuru, duvemu sapè chì e linee sò custituite da punti è ogni puntu chjucu cuntene veramente un significatu assai grande. Cum'è noi, cum'è Ingegneri Ferroviari, pensemu à i valori chì emergeranu, vulemu dichjarà chì sapemu chì tali urganisazioni implicanu assai più cà solu punti. Cum'è associu, nant'à u percorsu ch'emu tracciatu cum'è un gruppu d'amici in l'annu 2010, u nostru scopu principale hè d'acquistà e cunniscenze chì ognunu di noi hà ; era di trasfurmallu in un sanu, in valore aghjuntu. Sapemu chì a cunniscenza hè u putere è u putere. Aiutà u sviluppu prufessiunale di l'ingegneri furnisce a coordinazione trà ingegneri ferroviari è ingegneri chì travaglianu in u Settore Ferroviariu Turcu à a luce di a nostra visione scientifica è fluente di a ferrovia, per seguità i sviluppi ferroviari internaziunali è adattà à a ferrovia naziunale, per assicurà u sviluppu. di u settore ferroviariu naziunale in u centru scientificu è di sviluppà u cuncettu di Ingegneria Ferroviaria in Turchia Hè u nostru scopu strategicu di creà Parechji passi sò stati fatti per realizà a nostra propria ferrovia cù ogni parte. U Prughjettu di u Trenu Naziunale hè un prughjettu chì mi piacerebbe più cuntribuisce in tutta a mo carriera. Cridendu chì truvamu una risposta à a quistione di ciò chì noi, cum'è ingegneri ferroviari, pudemu cuntribuisce à u prughjettu di u Trenu Naziunale attraversu tali pannelli; "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à una tale urganizazione". disse.

U nostru Rettore prufessore hà enfatizatu chì e ferrovie sò una linea di civilisazione. Dr. Burhanettin Uysal; "Prima di inizià u mo discorsu, vogliu a misericordia di Diu à i nostri citadini chì anu persu a vita per via di un accidentu recurrente in u distrittu di Soma in a pruvincia di Manisa, è e mo condolenze à e so famiglie in luttu. Semu i nipoti di l'antenati chì pusonu a fundazione di e Ferrovie Hejaz cù risorse limitate in u XIX seculu. In u passatu, i fundamenti di u settore di u ferru è di l'acciaio sò stati posti, ma u settore di u ferru è l'azzaru ùn era micca coronatu cù studii accademichi. Sì i fundamenti di l'Ingenieria di Sistemi Ferroviari sò stati posti in u 19u seculu; Oghje, cum'è unu di i nomi principali in l'Industria di Ferru è Steel, u nostru paese determina u mercatu cumpetitivu. I testi di i rails di ferru chì producemu attualmente sò realizati à l'esteru è dopu chì e teste sò finite, i rails sò venduti à e Ferrovie Statali.

Da oghje, realiceremu e teste di i rails chì avemu pruduciutu cù u Primu è Unicu Istitutu di Ferru è Acciaio di Turchia apertu in a nostra Università, à l'Università di Karabük. Di novu, stabilendu u primu Dipartimentu di Ingegneria di Sistemi Ferroviari in Turchia in a nostra Università, furmà i primi Ingegneri di Sistemi Ferroviari di u nostru paese. Ùn avemu micca solu educatu, ma ancu preparanu i nostri studienti per esse i capi di u futuru. In fatti, cum'è l'Amministrazione di l'Università di Karabük, formamu ancu i capi di u futuru. Pudete crià un bon ingegnere o un bon duttore, ma se ùn pudete micca crià un bon capu, se ùn insegni micca à a persona cumu stabilisce un ghjocu, hà da participà à u ghjocu creatu da un altru è ùn sarete micca. capace di creà u vostru propiu ghjocu. Ma s'è vo site un bonu ghjucadore, sarete u vostru propiu capu è un capu oghje è in u futuru. Cum'è Karabük University, avemu sempre aduttatu a visione di elevà i capi di u futuru, è oghje simu l'Università di punta induve l'iniziativa di i studienti hè in prima linea. "Sò fieru di tene u 2nd Rail Systems Panel di novu quì oghje, è vogliu ringrazià i prufessori è i studienti chì anu cuntribuitu à l'urganizazione è l'urganisazioni impurtanti di l'industria siderurgica chì anu risparmiatu tempu per noi", disse. .

Dopu à i discorsi di apertura, a prima sessione di u 2u Panel di Sistemi Ferroviari hè stata fatta.

KARDEMİR A.Ş., chì hà moderatu u pannellu, hà dichjaratu chì ghjunghjeranu l'obiettivu di a Turchia 2023 grazia à i sistemi ferroviari. Rail Rolling Mill Manager İbrahim Tozlu; "In i discorsi di apertura, u passatu, u presente è u futuru di i sistemi ferroviari sò stati espressi. U secondu più grande investimentu in i prossimi 10 o 20 anni seranu sistemi ferroviari. In u nostru paese, ci hè l'infrastruttura è a superstruttura di Sistemi Ferroviari. Tramindui u trasportu di merci, metri è altri sistemi di trasportu sò tutti un sanu. Avanzamu rapidamente versu diventà naziunali in treni d'alta velocità, vagoni di tram è trasportu di merci, inseme cù vagoni naziunali. Discuteremu ciò chì hè a produzzione naziunale è domestica è parechje altre prublemi quì oghje. "Ti ringraziu assai per a vostra participazione". dicendu in a so presentazione; KARDEMİR A.Ş. Hà infurmatu i participanti nantu à a Visione è a Missione, Unità di KARDEMİR A.Ş è Prucessu di Produzione di Produzione, Laminazione di Profili Ferroviari, Prodotti di Roti Fini è Funzioni di i Rails Produciti.

U primu parlante di a sessione dopu meziornu era Turkish Railway Machinery Industry Inc. (TÜDEMSAŞ) Capu di Dipartimentu R&D Mahmut Demir; "U trasportu di merci ferroviarie in u nostru paese hè di 3%. A visione 2023 di u nostru paese hè di aumentà stu percentualità in u Trasportu Ferroviariu di Merce à u 15%. Avemu bisognu di almenu 60, 70 mila carri. "Eseguimu sta pruduzzione cum'è TCDD cum'è Coordinatore Principale è TÜDEMSAŞ cum'è Cumpagnia Esecutiva". dicendu in a so presentazione; U Prughjettu Naziunale di Carru di merci hà infurmatu i participanti nantu à e Capacità è i Targets di R&D di TÜDEMSAŞ.

Turgut Köksal, Vice Direttore Generale di Türkiye Wagon Industry Inc. (TÜVASAŞ); In e so presentazione nantu à u sughjettu di "Progettu Naziunale di Trenu Elettricu è Diesel"; Hà parlatu di u Sistema di Trenu Diesel, u Prughjettu di Ferroviari Iraqi, u Prughjettu Marmaray, u Prughjettu Naziunale Emu-Demu, u Revenu di Vendita per Anni, a Certificazione di Licenza è i Documenti.

Özden Balkan di Türkiye Locomotive and Engine Industry Inc. (TÜLOMSAŞ) in e so presentazioni; Hà datu infurmazioni detallate à i participanti nantu à u Criteriu di Design di u Trenu d'Alta Velocità Naziunale è di u Trenu d'Alta Velocità-3/3.

L'Industria Elettronica Militare (ASELSAN) Direttore di Disegnu Elettronicu Design Leader Günay Şimşek hà fattu e so presentazioni nantu à u sughjettu di "Progettu di i Treni Naziunali, Cuntributi di i Parti Interessati"; Hà parlatu di Sussidiarie è Facilities, Tecnulugia Critica in Treni, Sistema di Control è Gestione in Treni è Sistema di Control di Traction.

L'ultima presentazione di a sessione dopu meziornu hè stata fatta da u Cunsigliu Turcu di Ricerca Scientifica è Tecnologica (TÜBİTAK) Direzzione Ufficiale di l'Istitutu Energeticu Erkan Elcik. Hà parlatu di i sughjetti di TÜBİTAK Sviluppu Sostenibile R&D, Prughjettu Naziunale di Treni, Locomotiva Naziunale E1000, Tram Naziunale è Veiculi Metro, Sistema Naziunale di Trazione TÜBİTAK, Cuntribuzione di u Prughjettu Naziunale di Treni à a Produzione Domestica è i Fabbricanti, è a Cuntribuzione di ASELSAN è TÜBİTAK à i Stakeholders. u Prughjettu di i Treni Naziunali.

Fà a prima presentazione di a sessione di dopu meziornu Bozankaya Inc. Coordinatore di Sistemi Elettrici Emrah Dal in i so presentazioni; Cù u Sistema Ferroviariu Disegnu è Produzzione di Veiculi Commerciali Bozankaya Hà parlatu di a Produzione di A.Ş. in Sistemi Ferroviari.

A seconda presentazione hè stata da Istanbul Transportation Inc. Mentre era realizatu da Hüsnü Levent Pandül, u Signore Pandül in i so presentazioni; Rispose à e dumande di i participanti parlendu di u Prucessu di Gestione di u Prughjettu Tram, u Valore Aghjuntu Naziunale di u Prughjettu è u Prucessu di Gestione di Prughjettu.

A terza presentazione dopu meziornu hè stata fatta da Anatolian Rail Transportation Systems (ARUS) Mehmet Tezel nantu à u sughjettu di "Produzzione Domestica è Cuntribuzione Statale". Mr Tezel in i so presentazioni; Hà datu infurmazioni detallate à i participanti nantu à u Margine Minimu di Cuntribuzione Locale Necessaria in a Produzione Estera per altri settori, dandu esempi di u Margine di Cuntribuzione Locale in u Campu di i Sistemi Ferroviari Sudafricani, chì hè un studiu di casu.

L'ultima presentazione di u ghjornu hè Ray Haber Owner Levent Özen Mentre era realizatu da u Signore Özen in i so presentazioni; Hà parlatu di Cunfortu in Sistemi di Trasportu Ferroviariu, Componenti Ferroviari, Veiculi Ferroviari, Opere Elettriche è Elettroniche, Elementi Principali chì Affettanu Cunfortu in Sistemi Ferroviari, Sezioni di Ferroviari, Analisi di Controlu Ferroviario Urbanu, è infine hà finitu e so presentazioni cù un video nantu à Sistemi in Tunnel.

Dopu à e presentazioni, Kemal Faruk Doğan, presidente di u Rail Systems Club di a nostra Università, hà rispostu à e dumande di i participanti è hà fattu u discorsu di chiusura; "Cù u 2nd Rail Systems Panel chì avemu tenutu, avemu ricevutu informazioni assai preziose da i funzionari di l'urganisazioni principali di u settore. U nostru Rettore prufessore ci hà datu sta opportunità. Dr. Vogliu ringrazià Burhanettin Uysal è i funzionari di a cumpagnia chì anu risparmiatu tempu per noi durante u so impegnu di travagliu ". è hà cuminciatu à plantà arburi in nome di l'istituzioni è l'urganisazione chì participanu à u 2nd Rail Systems Panel.

In a piantazione di l'arburu realizata in memoria di u ghjornu in u nostru Giardinu Botanicu Università; Kemal Faruk Doğan, presidente di u Club di Sistemi Ferroviari di a nostra Università, hà dettu chì l'arburu piantatu in nome di l'Ufficiale di l'Organizazioni Principali di u Settore Ferru è Steel è Sistemi Ferroviari hà ricevutu u certificatu di l'arburu da KARDEMİR A.Ş. L'hà presentatu à Rail Rolling Mill Manager İbrahim Tozlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*