U prublema di neve in Ilgaz serà risolta da a macchina

U prublema di neve in Ilgaz serà risolta cù a macchina: U presidente di l'Associazione Çankırı Ski Coaches İmdat Yarım hà dettu chì anu cuminciatu à travaglià nantu à l'acquistu di una macchina di neve artificiale in modu chì u prublema di neve sperimentatu in a muntagna Ilgaz l'ultima stagione ùn facia micca i prufessiunali di u turismu. soffre.

In a so dichjarazione, Yarım hà dichjaratu chì Ilgaz hà impurtanti centri di sci in Turchia.

Ricordendu chì ci era un prublema di neve in parechje stazioni di sci a stagione passata, Yarım hà dettu: "Milioni di lire sò investiti, assai persone sò impiegate, ma quandu ùn nevica micca, tuttu si perde. Questa ùn hè micca una situazione accettabile ", disse.

A mità hà dichjaratu chì ci sò macchine di neve artificiale in tutte e stazioni di sci d'Europa è chì queste strutture ponu accoglie i turisti senza prublemi. Spieghendu chì l'interessu in Yıldıztepe hè aumentatu dopu l'apertura di a pista è a finitura di a seggiovia, Yarım hà dettu:

"Molte opere infrastrutturali per a macchina di neve sò state finite in Yıldıztepe. Una macchina di neve chì pò esse abbastanza per a regione pò esse installata per circa 1 milione d'euros. Avemu ancu principiatu u travagliu. Ricertamenti, andemu in Italia è scontru cù a cumpagnia chì produce macchine di neve è hà ricevutu una offerta. Avemu amparatu nantu à a stallazione di a macchina di neve è cumu si travaglia. Avemu cuminciatu à travaglià per cumprà una macchina di neve artificiale per Yıldıztepe Ski Center.