Kadir Topbaş ùn hà micca participatu di novu à u casu di corruzzione BRT

Kadir Topbaş ùn hà micca participatu di novu à u casu di corruzzione BRT: U casu, in u quale 14 imputati, cumpresu u sindaco metropolitanu di Istanbul Kadir Topbaş, sò stati pruvati per abusu di l'uffiziu in l'acquistu di 500 autobus, chì hè cunnisciutu com'è "corruzzione di metrobus", cuntinuau. cù a dumanda di finu à 3 anni di prigiò. In u casu induve Kadir Topbaş ùn hà micca participatu è ùn hà micca tistimuniatu, a dumanda di u Parlamentu CHP Hakkı Sağlam d'intervene hè stata ancu rifiutata.

A 14a audizione di a causa presentata cù l'allegazione chì 500 imputati pendenti, cumpresu u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, "abusu in l'acquistu di 4 autobus". Topbaş, chì ùn hà micca assistitu à l'udienza, hà dichjaratu in a so petizione à a tribunale chì era un parlante à a Reunione di u Cunsigliu Economicu è Soziale di e Nazioni Unite (ONU), dunque era in New York.

Mentre Kadir Topbaş, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, ùn hà micca assistitu à l'udienza tenuta à a 27a Corte Penale di Pace di Istanbul in u Palazzu di Ghjustizia di Istanbul, cù una scusa, 13 altri imputati pendenti eranu ancu presenti. À l'udienza assistita da l'avucatu di Kadir Topbaş, Fahri Biçer, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di CHP Istanbul Hakkı Sağlam era presente cum'è "denunciante".

U ghjudice Ahmet Torun hà dettu chì u schedariu di casu hè statu sottumessu à u pannellu di esperti è chì u rapportu ùn hè micca statu preparatu è mandatu à a corte.

U denunciante Hakkı Sağlam hà dichjaratu chì a so lagnanza cuntinueghja è ch'ellu farà una dichjarazione dopu à u rapportu di l'espertu. L'altri imputati chì anu pigliatu a parolla à l'udienza anu dichjaratu ancu chì ùn anu micca accettatu a dumanda di Hakkı Sağlam di participà à u casu è chì Sağlam ùn era micca parte in u casu.

"A tomba di u mo cliente deve esse accettata"

L'avucatu di Kadir Topbaş, Fahri Biçer, hà ancu dumandatu chì a dumanda di Hakkı Sağlam di participà à u casu sia licenziata è hà dettu: "Vogliu chì u mo cliente sia cunsideratu scusatu".

Kadir Topbaş, in a so petizione à a tribunale, hà dichjaratu ch'ellu era in New York cum'è oratore à a Reunione di u Cunsigliu Economicu è Soziale di e Nazioni Unite (ONU), chì rapprisenta i guverni lucali in u mondu, cum'è u presidente mundiale di l'Unione Mondiale di Cumune (CGLU).

A dumanda di Sağlam di unisce à u casu hè stata denegata

À a fine di l'udienza, u ghjudice, evaluendu e dumande, hà rifiutatu a dumanda di Hakkı Sağlam di unisce à u casu postu chì ùn era micca direttamente dannatu da u crimine. U ghjudice Ahmet Torun hà decisu d'accettà a scusa di Kadir Topbaş è hà rinviatu l'udienza à u 2 d'ottobre.

Finu à 3 anni di prigiò per l'accusatu

In l'accusa preparata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Istanbul, ci sò 14 imputati, cumpresu u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, è 4 persone, inseme cù u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, sò in u titulu di "denunciante". In l'accusazione, induve si dice chì l'offerta per l'acquistu di 2005 autobus, chì hè stata aperta da a Direzzione Generale IETT in 500, hè stata fatta illegale è illegale, una pena di prigiò da 1 à 3 anni hè cercata per ognunu accusati separatamente nantu à l'accusazione di "abusu d'uffiziu".

Mentre chì e dichjarazioni di i 13 imputati chì sò stati pruvati in u casu sò state pigliate, a dichjarazione di Kadir Topbaş ùn pudia esse pigliata perchè ùn hà micca assistitu à l'udienza. Hè statu amparatu chì Topbaş hà datu una dichjarazione à u procuratore durante a fase d'investigazione. Kadir Topbaş ùn avia micca assistitu à l'udienza precedente, citendu a so carica di travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*