L'incertezza di u Centru Logisticu Karsta rende i citadini inquieti

L'incertezza di u Centru Logisticu di Karsta rende i Citizens Uneasy: U fattu chì i piani per esse fatti paralleli à a linea di Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars (BTK) in Kars ùn sò micca inchiodati in u prucessu ligatu à u Centru Logisticu rende i citadini nervosi.

U Centru Logisticu, chì hè stata annantu à l'agenda da u 2011 è si trasforma in una storia di serpente, disturba a ghjente di Kars. Dichjarà chì u Centru Logisticu hè statu custruitu in Erzurum è hè vicinu à esse cumpletu, a ghjente di Kars hà dichjaratu chì i passi deve esse fattu in quantu à u Centru Logisticu.

Malgradu u fattu chì a linea di Ferrovia BTK hè à a fine di a linea, a mancanza di travagliu nantu à u centru logisticu in vista face chì a ghjente di Kars pensa scuramente.

Siccomu u centru logisticu custruitu in Erzurum serà cumpletu simultaneamente cù a Ferrovia BTK, e grande cumpagnie chì vendenu merchenzie à e pruvince di a regione è à i paesi di a regione dirigenu i so investimenti à Erzurum. In questu casu, i citadini chì anu dettu chì ancu s'è u centru di Logistics Kars hè cumpletu in uni pochi d'anni, ùn avarà micca assai funzione, hà nutatu chì i passi deve esse fattu in quantu à u Centru Logisticu.

I citadini chì anu dichjaratu chì u Centru Logisticu serà un fattore impurtante in u sviluppu di Kars; "Vulemu passi definiti da piglià in quantu à u Centru Logisticu. Prima, si diceva chì era custruitu in a zona di Mezra Village. Avà dicenu chì serà fattu in a Zona Industriale Organizzata. U Centru Logisticu in Erzurum hè per esse cumpletu. In particulare, vulemu chì l'autorità facenu qualcosa di definitu annantu à u Centru Logisticu ".

Per d 'altra banda, Fahri Ötegen, presidente di Kars Chamber of Commerce and Industry, chì hà avutu una riunione cù i membri di KARSİAD recentemente, hà purtatu u Centru Logisticu à l'agenda.

presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria, Fahri Ötegen; "U travagliu hè cuminciatu per fà a nostra cità un centru logisticu. Sti studii sò ghjunti à una certa tappa cù a dinamica di a nostra pruvincia (Istituzioni è Organizzazioni) cù u so diputatu. Prima di tuttu, a nostra dumanda di centru logisticu, chì hè stata avanzata, deve esse finalizata. Allora, sicuru, e cundizioni di a zona libera ponu esse esaminati è u prugettu pò esse designatu è finalizatu in linea cù a so cuntribuzione à a nostra cità. Tuttavia, ùn devemu micca scurdatu chì avemu un prughjettu di centru logisticu chì deve esse cumpletu. Tuttu hè bè, ma Erzurum, chì hà iniziatu l'investimentu di u centru logisticu cun noi, hè avà da finisce u so investimentu, è avemu solu rumuri è aspettative. U nostru Prughjettu di Centru Logisticu deve esse cumpletu u più prestu pussibule. Altrimenti, pensemu chì avemu statu ingannatu "è dumandatu un passu versu u Centru Logisticu.

KARSİAD Presidente di u Cunsigliu Murat Dereci è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione in a riunione cù u presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria Fahri Ötegen, in ordine per accelerà i prughjetti è fà u prugressu, hè statu decisu di visità una riunione, per tene un'altra riunione nantu à l'agenda dopu a visita, è di cuntinuà u travagliu in questa direzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*