Giunzione appiccicata in u cable

A junction hè stata chjappata in u cable: Questa volta, u Reşadiye Köprülü Intersection Project, chì hè unu di i prughjetti chì allevianu significativamente u trafficu in a cità di Trabzon è chì a corte hè sempre in corso, hè stata chjappata in a barriera di cable. Mentre chì centinaie di cavi chì escenu da u trasformatore principale di a cità disturbanu l'opere, u direttore regiunale Selahattin Bayramçavuş dice, scavamu pozzi cù una agulla. U cable corre cum'è un capeddu umanu. Facemu un prucessu separatu per ognunu. Vulemu compie u travagliu in dui mesi è apre l'intersezzione ", disse.
L'opere à u ponte di traversu custruitu in Trabzon City Pass Reşadiye Junction è purtati à a corte sò interrotti per via di e linee di trasmissione di energia sotterranea in a regione.
'DISEGEmu BEN CU L'AGO'
Selahattin Bayramçavuş, Direttore Regionale di l'Autostrade 10, hà dichjaratu chì u travagliu nantu à a junzione Reşadiye avanza lentamente, è hà dettu: "Ci sò assai linee di cavi elettrici sotterranei in a junzione Reşadiye. Forsi ci sò 1 fili in 10 metru quadru. Per quessa, hè assai difficiule o ancu impussibile di fabricà quì senza toccu. A causa di stu prublema, ùn pudemu micca travaglià di notte. Avemu da travaglià durante u ghjornu. Quì, facemu un pozzu cù una agulla. Avemu appena finitu u fronte di e facilità di a Federazione di Football. Travagliemu assai, assai duru quì. Avemu aduprà un apparatu assai tecnicu in casu di fuga in i cavi. Qualchissia tene u cable cù quellu apparatu è u mette da parte. Scavimu u fondu, u pusemu. Chiudemu. Semu in assai prublemi quì. Hè per quessa chì ùn avemu mai avanzatu. Altrimenti, avemu digià apertu l'intersezzione à u trafficu. Pudemu esse passatu sopra l'intersezzione, ancu vultendu. Ma ùn pudemu micca ", disse.
"Avemu un cable cum'è i capelli umani"
Dichjarà chì u tribunale trà a stazione di benzina è a municipalità ùn hà micca affettatu assai u so travagliu, Bayramçavuş hà dettu: "Stu casu cuntinueghja trà a municipalità è i pruprietarii. Semu ficcati in a barriera di cable quì. U transformatore situatu à a stazione di u focu hè u trasformatore di furnimentu principale di Trabzon. Da quì, quant'è un capeddu umanu esce è si sparghje in tuttu u locu. Pruvemu di compie l'intersezzione senza toccu, senza dannà i cavi è i nostri impiegati. Alhamdulillah avemu finitu un latu. Avà venemu cusì. Di sicuru, u trafficu hè assai occupatu quì. Hè ancu un fattore. A fabricazione avanza assai lentamente, ma l'intersezioni sò finite ", disse.
'APERTE À TRASPORTU IN DUE MESI'
Bayramçavuş hà dichjaratu ch'elli pensanu à compie l'opere in 2 mesi è apre a junction à u trasportu, è hà dettu: "Ùn ci vole micca finu à 3 mesi, u nostru scopu hè di apre u trasportu almenu in 2 mesi. Prima, passeremu per a strada à diritta. Dopu questu, pensemu di fà una transizione da a strada di u latu di u mare, anche se curvendu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*