Un investimentu gigante di 48 miliardi 450 milioni d'euros da a Federazione di Ski

Un investimentu gigante di 48 miliardi 450 milioni d'euros da a Federazione di Ski : u presidente di a Federazione Turca di Ski, Erol Mehmet Yarar, hà spartutu cù u publicu l'investimentu enormu di 48 miliardi 450 milioni d'euros, u più grande prughjettu di sci in a storia di a repubblica.

U 1u Workshop di Ski Turchia, chì hè stata per a prima volta in Turchia, hè stata oghje in l'Hotel Silence in Istanbul. U presidente di a Federazione Turca di Sci Erol Mehmet Yarar, Managers di a Federazione di Sci, u Direttore Generale di Sport Mehmet Baykan, Spor A.Ş. U Direttore Generale Alpaslan Baki Ertekin, i guvernatori di i centri invernali è i capi di i club di sci anu assistitu.

Facendu una dichjarazione à Cihan News Agency (Cihan) dopu à l'attellu, u presidente di a Federazione Turca di Ski Erol Mehmet Yarar hà dichjaratu chì u 1u attellu di sci di Turchia hè à tempu per indicà i club di sci à u successu olimpico è per sensibilizà u guvernu è l'industria di u putenziale di l'industrie di sci. .

Nutendu chì si sò stati preparati per circa 6 mesi, u presidente Yarar hà dettu: "Un mese dopu chì avemu intrutu in l'elezzioni è vincemu, spartemu stu prughjettu cù u publicu. Questu hè u più grande prughjettu in a storia di a repubblica. Un prughjettu d'investimentu di 48 miliardi 450 milioni d'euros. In 42 pruvince di Turchia, 100 stazioni di sci, 5 mila alberghi, è 275 2026 letti seranu creati, è purterà a Turchia à u top ten in a liga di sci. È spergu chì un studiu assai cumpletu chì mira à vince l'Olimpiadi invernali in XNUMX. Hè per quessa chì dicemu "Statu, Nazione Hand in Hand ; Oghje, avemu spartutu cù u publicu u travagliu ecunomicu è sportivu assai impurtante chì avemu riassuntu cum'è "Turchia à a Cumita cù Skis". disse.

U Manager di a Federazione di Sci Fuat Kulaçoğlu hà dichjaratu chì anu tenutu stu primu attellu inseme cù i direttori pruvinciali sportivi, i sindaci è i capi di club di sci in e pruvince cù centri di sci.

"Avemu discututu u prufilu sportiu in Turchia. Semu inseme per inizià u prughjettu di pudè accoglie i Ghjochi d'invernu chì si terranu in 2018, 2022 è 2026 ". Kulaçoğlu hà cunclusu e so parolle cusì:

"U sgiò presidente hà pruvatu à spiegà questu à a burocrazia è i funzionari statali in a riunione d'oghje. Spergu chì u puntu estremu chì pudemu ghjunghje hè di portà i Ghjochi d'invernu in Turchia in 2026. Avemu principiatu u travagliu subitu, postu chì era necessariu di dimustrà chì u budgetu chì hè statu annunziatu ùn era micca un sognu è chì deve esse principiatu u più prestu pussibule. Semu cuntenti. Cridemu chì pudemu avè successu. Nunda hè un sognu, finu à chì pudemu pensà. Spergu chì a nostra strada hè chjara.