Villager Reaches his Dream Bridge

U Villager hè Ottene u Ponte di i Sogni: In u distrittu di Almus di Tokat, i travaglii di u ponte chì i paisani sognu sò cuminciati. Un novu ponte hè statu custruitu per rimpiazzà u ponte di legnu anticu chì i paisani anu utilizatu da circa 50 anni. in u paese di Çam di u distrittu di Almus.
In u distrittu Almus di Tokat, i travaglii di u ponte chì i paisani sunniavanu sò stati cuminciati.
U travagliu hà cuminciatu à custruisce un novu ponte in u paese di Çam di u distrittu di Almus, per rimpiazzà u ponte di legnu anticu chì i paisani anu utilizatu da circa 50 anni. L'opere di ponte iniziate da a cumpagnia chì realizava a custruzzione di l'HEPP in a regione è a cumpagnia di l'imprenditori fece felici i paisani. U ponte, chì accurtà a strada da Tozanlı Stream à u distrittu di Reşadiye di 14 chilometri, hè previstu per esse cumpletu in pocu tempu.
Ünal Demir, una di e persone lucali, hà ringraziatu u guvernatore di Tokat, Mustafa Taşkesen, chì hà sustinutu i permessi legali per a custruzzione di u ponte, è Naci è Ercan Ekşi è Kadir Demirci, chì anu fattu a custruzzione di u ponte, è hà dettu: "Ringraziemu. quelli chì s'impegnanu a custruzzione di u ponte, chì hè dapoi anni u sognu di a pupulazione lucale. "Stu ponte serà dispunibule per altri paesi di a regione è accurtarà significativamente a cunnessione stradale di Reşadiye", disse.
Naci Ekşi, chì hà fattu custruisce u ponte, hà dettu chì i so cuntributi à a regione cuntinueghjanu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*