Turchia darà 285 milioni d'euros per sette treni d'alta velocità

Turchia darà 285 milioni d'euros per sette treni d'alta velocità : Turchia cumprà sette treni d'alta velocità da Germania per 285 milioni d'euros. I treni portanu i passageri trà Istanbul è Ankara.

I treni d'alta velocità chì purtaranu passageri trà Istanbul è Ankara seranu acquistati da Germania. Sette treni sò stati urdinati da a cumpagnia tedesca Siemens. Mentre chì unu di i treni hè statu consegnatu in uttrovi di l'annu passatu, i treni rimanenti sò previsti per esse mandati in Turchia in u periodu à vene. A cumpagnia Siemens, chì hè implicata in i travaglii infrastrutturali per i treni d'alta velocità in Turchia, riducerà u costu di i treni di tipu Velaro chì portanu passageri in Germania à 285 milioni d'euros.

Per d 'altra banda, Türkiye avarà bisognu di 200 treni à alta velocità in l'anni à vene. In più di a Germania, u Canada, u Giappone è a Cina sò ancu implicati in risponde à i bisogni di i treni d'alta velocità di Turchia. Quattru paesi sò in competizione per l'offerta. U ghjurnale tedescu Süddeutsche Zeitung hà scrittu chì, postu chì Siemens hà realizatu i travaglii di l'infrastruttura, in cunfurmità cù l'accordu ghjuntu, i treni inizialmente pruduciuti da Siemens purtavanu passageri trà Istanbul è Ankara. I treni d'alta velocità copreranu a linea di 533 chilometri in 3.5 ore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*