Sistema di Ventilazione Tunnel Marmaray

prughjettu di u seculu marmaray guzergahi
prughjettu di u seculu marmaray guzergahi

Avemu parlatu cù Şemsettin Işıl, u membru fundatore di u Cunsigliu di Amministrazione di Rota Teknik, chì produce macchine / apparati chiavi in ​​mano è sistemi di prova in più di i prughjetti di u sistema di ventilazione di u tunnel in Marmaray.

Rota Technic Inc. Cuminciò in u 1998 cum'è una urganizazione di ingegneria è di vendita cù un totale di sette persone. Oghje, cù una squadra dinamica di 12 persone, cumprese 3 ingegneri meccanichi è 47 ingegneri elettrici è elettronichi, serve cù successu à l'industria turca aghjunghjendu 30 anni di cunniscenze ingegneria è sperienza di i so fundatori.

Pudete cuntà di a strutturazione di a vostra cumpagnia ?

Rota Technic Inc. hè una sucietà di ingegneria, di fabricazione è di cuntrattu chì travaglia in sistemi di guida è di cuntrollu. Hè ancu u principale distributore è integratore di sistema di a famosa marca Bosch Rexroth. Inseme à Bosch Rexroth, offremu cù successu u prugramma megliu è più largu in u campu di l'accionamentu è u cuntrollu. In più di a nostra propria cunniscenza è sperienza ingegneria, a putenza è u supportu innovativu di i marchi Bosch è Rexroth, cù quale avemu statu da a nostra creazione, anu una parte significativa in stu successu è sviluppu. Una macchina "chiavi in ​​mano" cumpleta chì include cilindru idraulicu è unità di putenza, idraulica intensiva è pneumatica in dui spazii di produzzione separati, unu da u latu europeu è l'altru da u latu anatolianu, chì ponu ancu offre servizii di vendita, fora di a nostra sede in Karaköy. , Istanbul, induve avemu allargatu da u nostru stabilimentu. Producemu apparecchi è sistemi di prova.

Chì gamma di prudutti idraulichi è pneumatici avete ?

Rota Technic Inc. Cum'è Bosch Rexroth Group, di quale simu u principale rivenditore, idraulici, pneumatici; Uniscemu e forze cù l'urganizazione di vendita è serviziu più diffusa in u paese, chì hè impegnata in a produzzione di servizii cumpleti cum'è u disignu di u prughjettu, u disignu, a produzzione di massa, a vendita di materiale è i pezzi di ricambio / serviziu sottu u nome di azzione elettrica è cuntrollu. tecnulugia.

Cù quale cumpagnie avete partenarii cummerciale?

Cum'è Distributore Generale Turchia è Distributore Principale Regionale di e cumpagnie principali à l'esteru, Rota Teknik A.Ş. Bosch Rexroth in i tecnulugii idraulici, pneumatici, elettrichi è di cuntrollu, muvimentu lineale è assemblea cum'è marche rapprisentate da; German Rötelmann in valvule à sfera d'alta pressione; German Hydrotechnik in sistemi di misurazione di pressione, flussu; Enertrols britannichi nantu à l'ammortizzatori; ASA austriaca in i radiatori d'oliu idraulicu; R+L tedesca nantu à accoppiamenti è tamburi; In u campu di i raccordi idraulici, offriamo tutti i servizii tecnichi è supportu cù vendita di magazzini è pezzi di ricambio di cumpagnie Larga italiane.

Pudemu uttene infurmazioni nantu à i vostri prughjetti chì cuncentrate più avà ?

Rota Technic Inc. Avemu participatu à parechji prughjetti in u quadru di cuuperazione industria / università, è ancu tutti i settori è sub-rami induve avemu creatu innumerevoli prughjetti di successu è sirvutu, è cuntinuemu à fà. Tutti i sistemi idraulichi è pneumatici di l'impianto di produzzione di ferru è azzaru in Iran è a pianta di fabricazione di piastra d'aluminiu in Egittu, unu di i nostri travaglii più impurtanti recenti, sò stati cuncepiti, fabbricati è cumissioni cù successu da a nostra squadra di ingegneria. Infine, avemu realizatu u prughjettu di u sistema di ventilazione di u tunnel in u Prughjettu Marmaray. Avemu travagliatu inseme cù l'imprenditore principale Japanese TAISEI è Turkish Anel Group nantu à u Prughjettu Marmaray. U disignu, u disignu, a fabricazione è l'implementazione di u prughjettu di u Sistema di Controlu Elettropneumaticu di Ventilazione di Tunnel sò stati cumpletamente realizati da noi.

Chì caratteristiche hà stu sistema?

Üsküdar hè in u latu asiaticu di Istanbul, è Yenikapı è Sirkeci sò in u latu europeu. In u prugettu, chì hè statu apertu u 29 d'ottobre di u 2013, a sezione di u tunnel di Marmaray hè custituita da trè stazioni per avà. Oltre à queste trè stazioni, ci sò ancu trè edifici di ventilazione. Quandu u trenu si move rapidamente à traversu u tunnel, comprime l'aria in fronte è crea un vacuum à u spinu. Per questu mutivu, ci sò coperchi pneumatici di grande dimensione in u prugettu chì piglianu l'aria esterna o espulsanu l'aria interna quandu hè necessariu. Ognunu di questi pò esse apertu è chjusu cumplitamenti in casu di bisognu, cum'è una persia in fette. Inoltre, sti coperchi ponu ancu esse aduprati in casu d'incendiu per impediscenu u focu di u crescente tagliendu l'ossigenu è per evacuà u fumu. In u prugettu sò stati utilizati attuatori pneumatici, chì movenu ogni flap di jalousie. Valvula di cuntrollu di direzzione cuntrullata elettropneumaticamente sò state aghjunte à ogni attuatore, è ancu climatizzatori pneumatici per ognuna di sti gruppi di valvule, è ancu pannelli di cuntrollu elettricu è pneumaticu lucali inclusi in u sistema d'automatizazione chì permettenu à tutte e stazioni di travaglià in cunjunzione cù l'altri. Linee di trasmissione, tubi, fittings, design, project and workmanship eranu altri elementi cumplementarii.

In quale tappa hè u vostru prughjettu chjamatu Hydraulic Driven Earthquake Simulator?

U "Hydraulic Driven Earthquake Simulator", chì avemu realizatu inseme cù ITU, si distingue cum'è una applicazione chì hè diventata assai populari. Un sistema simili di questa dimensione si trova solu in Giappone. Stu prughjettu hè statu realizatu interamente cù a nostra sperienza ingegneria.

Chì altri prughjetti avete ?

Recentemente, avemu pruduciutu i sistemi di putenza idraulica di e macchine chì facenu e teste di spinta è tira di i vagoni in Adapazarı. Di novu, avemu realizatu recentemente un simulatore di strada in Adapazarı Tırsan. Sta macchina di prova travaglia senza stop per simulà e cundizioni stradali. Cusì, invece di i veiculi chì viaghjanu nantu à e strade periculose per mesi à grande spesa, avemu purtatu una macchina chì simula a strada cù cilindri servo è pò esse programatu in linea cù e dumande à u settore. In un altru prughjettu, avemu incaricatu i sistemi di trasmissione idraulica di un parcu di divertimentu in Inghilterra. In i mesi passati, tuttu u software di serviziu di e macchine per tè è caffè Arçelik hè statu fattu da noi.

Un altru prughjettu impurtante di u nostru hè a centrale termica custruita da a cumpagnia Alarko in Algeria, cù un pesu tutale di 3 tunnellate è un 500m. altu è 328, m. diametru di a Linea di Scarico di l'Acqua di Raffreddamentu 4m in terra. Hè u sistema di propulsione idraulica di u travagliu di spinghje sottu à l'acqua da u mare profundo à u mare apertu. L'unicu mutivu di sta suluzione in questu affari era chì dopu chì l'acqua di rinfrescante utilizata in a centrale elettrica hà fattu u so travagliu, ùn era micca datu à a riva per criteri ecologichi, ma à l'apertu. In questu travagliu, avemu mandatu sti tubi di grande diametru luntanu da un burato perforatu in terra da a destrezza idraulica. U nostru dipartimentu di Test è Automazione stabilisce sistemi di prova per diversi scopi in laboratori di ricerca in tutti i settori, in particulare in l'industria automobilistica. Comu hè cunnisciutu, l'industria di l'automobile in Turchia passa per una trasfurmazioni. U settore, chì hà servitu solu cum'è l'industria di l'assemblea in u passatu, hà cuminciatu à dà più impurtanza à l'attività di cuncepimentu è R&D per sviluppà i prudutti inseme cù a so propria subindustria. Rota Teknik A.Ş. hè ancu implicatu in a prova di i prudutti prototipi cuncepiti simulando e cundizioni stradali. Stabbilimu sistemi di teste di vita è di resistenza per e cumpagnie di l'automobile cù quale travagliammu.

In u vostru parè, quale hè a misura di u sviluppu di l'industria idraulica è pneumatica in u nostru paese?

A nostra industria, chì hà cuminciatu cù l'aeronautica di rottami in l'anni 1970 è dopu principiatu cù picculi prucessi di produzzione domestica, hà avà principiatu a produzzione di massa in certi campi cù a participazione di l'urganisazioni internaziunali, sia capitali domestici sia stranieri. Inoltre, cù l'attrazione innegabile di l'impurtazioni in u nostru paese in l'ultimi anni, a dispunibilità di tutti i marchi mundiali, cumpresu l'Estremo Oriente, hà aumentatu considerablemente, è hè diventatu più faciule per furnisce materiali per ogni marca è prezzu desiderata.

Chì ghjè u prublema più grande in l'industria idraulica è pneumatica secondu voi?

U prublema più impurtante di a nostra industria hè u sbilanciatu di l'offerta è a dumanda. Oghje, in particulare i pruduttori domestici anu avutu i prublemi di l'offerta eccessiva per via di e pulitiche di prezzu di prezzu urigginatu da l'esteru. A qualità povera è l'impurtazioni boni anu un impattu assai negativu nantu à u sviluppu di a nostra industria. Sicondu l'estimi è i studii statistici parziali di AKDER, u voluminu di l'affari di u settore, chì righjunghji circa 400 milioni d'euros, hè realizatu da circa 750 cumpagnie, grandi è chjuche, in u settore. Mentri sti figuri causanu a cumpetizione per intensificà in u prezzu, porta ancu à una cumpetizione inghjusta in u mercatu. A mancanza di persunale qualificatu hè un altru prublema impurtante di a nostra industria. In questu sensu, u nostru settore produce suluzioni cumune cù l'aiutu è u sustegnu di l'istituzioni accademiche è hà cuminciatu à implementà diversi prughjetti passu à passu sottu a guida di AKDER.

Chì suluzione pensate chì sò necessarii per questi prublemi?

Spergu chì sti prublemi chì avemu da esse di sicuru esse superati in u mediu termini, se micca subitu. U nostru settore hà da scopu di annunzià in modu efficace i so prublemi à l'istituzioni statali pertinenti in cooperazione cù i cungressi naziunali, i media settoriali è AKDER. Inoltre, cum'è tutte l'imprese in u settore, avemu da assicurà a migliione cuntinua in a pianificazione d'investimentu à longu andà, strategie di marketing, risorse umane è finanziarie.

Questu hè ancu assai impurtante per i nostri interessi naziunali. I pruduttori domestici anu ancu da fà una produzzione di qualità superiore è qualificata. L'imprese cù capacità di produzzione di massa duveranu fucalizza più nantu à l'esportazioni, creà novi mercati in casa è in l'esteru, è incuragisce i sistemi idraulichi è pneumatici trasferendu l'ultimi sviluppi tecnologichi à l'utilizatori. Assicurendu chì l'aiuti statali limitati è l'incentivi in ​​l'investimenti settoriali sò aumentati in una manera misurata, minimizerà i prublemi sperimentati è purterà u nostru settore à u locu chì si merita.

Avete fattu investimenti recentemente?

Cum'è un novu pruduttu, "Sistemi di misurazione idraulici" hè u nostru più novu pruduttu è area di cummerciale, chì hè stata sempre più utilizata recentemente. Pompi idraulichi, chì sò cunsiderati u core di i sistemi idraulichi, sò sempre trà i primi equipaghji suspettati in casu di qualsiasi malfunzione in u sistema. Ancu s'ellu hè faciule di disassemble, cuntrullà è pruvà e pompe in sistemi idraulichi di piccula scala per via di a determinazione di i valori di misurazione, in sistemi di grande scala è appiicazioni mobili, disassemblendu e pompe in u campu cù u locu di travagliu per u stessu scopu. causa grandi perdite di tempu, travagliu è produzzione. À questu puntu, "Hydrotechnik Measuring Systems", un novu pruduttu per quale avemu cuminciatu à offre vendite è serviziu, emerge cum'è un benefiziu assai impurtante. Stu sistema, chì hè prisentatu cù un casu particulari chì furnisce una prutezzione efficace contru l'impatti, hè custituitu di trè cumpunenti basi, à dì u sensoru, u cable di trasmissione di dati è u dispusitivu di misurazione. Stu dispusitivu esegue a misura in l'ambiente induve si trovanu machini è sistemi idraulichi, vale à dì in u campu, per mezu di sensori chì ponu piglià campioni da 1 kHz à 10 kHz è ponu misurà u flussu, a pressione, a temperatura, a rivoluzione è a contaminazione. Sta misurazione hè fatta cù i signali analogichi è digitali chì i sensori pruducianu per esse alimentati da u dispusitivu di misurazione chì travaglia cù a bateria interna senza a necessità di un suministru di energia esterna esterna. In breve, furnisce un serviziu di "Check-up Hydraulic", chì rileva è registra probabilità di fallimentu per mezu di pre-misurazione.

Stu dispusitivu, chì hè assai necessariu soprattuttu per i squadre di mantenimentu di l'imprese, furnisce un benefiziu assai impurtante è grande in u monitoraghju di l'efficienza di e pompe è ancu altri elementi di circuitu durante i chjusi programati, è ancu furnisce una grande comodità in a risoluzione di prublemi durante fallimentu imprecisu. ferma. Per d 'altra banda, stu metudu hè assai utile per l'imprese chì furnisce u serviziu di l'equipaggiu di custruzzione, in particulare in i cuntrolli chì ponu esse fatti in u locu induve a pompa hè cunnessa senza dismantling in u campu. A presentazione di e presentazioni visuali di tutte e misurazioni à l'utilizatori in forma di diagrammi PQ cù i gràfici datu in u catalogu di u veiculu furnisce una qualità è un prestigiu separatu à i pratichi.

Pudete cuntà i vostri prughjetti futuri è ugettivi futuri ?

Rota Technic Inc. Siccomu cuntinuemu à cresce rapidamente, prestemu ancu a listessa attenzione à l'istituziunalisazione cù a cunniscenza di "Qualità Holistica" è a cuscenza chì a qualità ùn pò esse lasciata à u casu. In cunfurmità cù questi scopi, avemu previstu di trasfurmà u centru di u nostru locu di travagliu in una zona più moderna è più grande è u nostru propiu edifiziu in u latu anatolianu questu annu. À u listessu tempu, avemu u scopu di unisce i nostri siti di pruduzzione, chì serve sempre in dui lati separati, sottu un tettu più grande è unicu.

Chì tippu di travagliu avete in termini di educazione ?

Rota Technic Inc. U nostru dipartimentu di l'Educazione cuntinueghja a so attività attiva in servizii di furmazione idraulici, pneumatici è automatismi senza interruzzione. Cuntinueghja à purtà un persunale tecnicu furmatu à a nostra industria urganizendu sia periodichi sia "Seminariu di furmazione applicata in situ" nantu à "Idraulica è pneumatica" in diverse istituzioni educative è stabilimenti industriali in u paese.

U serviziu di furmazione prupostu hè programatu è migliuratu constantemente in cunfurmità cù i bisogni è e dumande di l'urganisazioni industriali è di l'individui in ogni settore. Questi prugrammi di furmazione, chì sò stati sviluppati in cunfurmità cù i prugrammi di travagliu è i sistemi di travagliu di l'imprese, creanu risultati assai utili, soprattuttu per via di a so funzione "At the Machine and Applied".

A nostra urganizazione hè ancu implicata in attività assai impurtanti in i campi accademichi è suciali. A preparazione di i primi libri idraulichi è pneumatici à u livellu di l'ingegneria in Turchia hè u mo travagliu cumunu cù u nostru cumpagnu di cummerciale è u Manager di Ingegneria Fatih Özcan. Fatih Bey hà ancu fattu cum'è Instructor in i corsi ligati à u nostru campu in ITU finu à l'ultimi anni. Un studiu simili hè statu ancu realizatu sottu a nostra dirigenza, sta volta cù MMO è AKDER, in a preparazione di dui libri nantu à l'idraulica è a pneumatica. Cuntinuemu senza interruzzione cù certi studii accademichi cum'è a presentazione di furmazione idraulica è pneumatica à l'università è à e scole prufessiunali è imprese, sustene l'urganisazioni tecniche è scientifiche cù cungressi urganizati da MMO, annunziendu è publicà innovazioni è sviluppi attraversu articuli tecnichi in publicazioni tecniche settoriali. In l'ultimi anni, avemu participatu à u Cumitatu Educativu stabilitu in AKDER è hà pigliatu un rolu impurtante in a furmazione di u Centru Naziunale di Educazione di Fluid Power (UAGEM). In più di questi, spartemu constantemente tutti i nostri studii scientifichi cù tutti quelli chì anu interessatu in u nostru situ web è in publicazioni tecniche chì sò interessate.

CHI È ŞEMSETTIN ISIL?

Hè natu in Istanbul in u 1958. Hè graduatu da l'ITU in u 1980 cum'è ingegnere meccanicu. Immediatamente dopu, hà assistitu à u maestru in Ingegneria Industriale in a listessa università. Hà servitu in i campi di u prugettu è u disignu di u sistema, u serviziu tecnicu è a furmazione in u settore idraulicu è pneumaticu, in quale hà intrutu cù u so diploma di liceu. Hà intrapresu a gestione di numerosi prughjetti nantu à idraulica, pneumatica è automatizazione in diversi paesi è stabilimenti industriali, in particulare in u paese è à l'esteru. A prima è l'unica urganizazione prufessiunale di u settore, Fluid Power Association (AKDER) III. Hà servitu cum'è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione. Era u presidente, vicepresidentu è membru di u cunsigliu di direzzione in u "Congressu Naziunale di Hydraulics and Pneumatics-HPKON" urganizatu da a Càmera di l'Ingegneria Meccanica. Şemsettin Işıl cuntinueghja sempre à travaglià cum'è membru fundatore di u Cunsigliu di Amministrazione in Rota Teknik A.Ş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*