I minibus piglianu azzione contr'à u metro

I cunduttori di minibus protestanu contr'à u metro: i pruprietarii di minibus chì travaglianu in a linea di minibus Esenler-Topkapı anu spentu l'ignizione davanti à a Municipalità Metropolitana di Istanbul in Saraçhane. Dichjarà chì ci hè stata una seria diminuzione di u numeru di passageri dopu a custruzzione di u metro è u metrobus Aksaray-Kirazlı, i cunduttori di minibus anu aspittatu davanti à l'edificiu induve sò ghjunti cù veiculi 193 da 06:00 di a mattina.

I cummercianti di minibus chì travaglianu nantu à a linea Esenler-Topkapı anu prutestatu davanti à a Municipalità Metropolitana di Istanbul in Saraçhane per motivi chì ci era una diminuzione di u numeru di passageri dopu a custruzzione di u metrobus è di u metro Aksaray-Kirazlı. Versu 06:00 di a matina, 193 cunduttori di minibus sò ghjunti davanti à a cumuna in un cunvogliu è spegnenu l'ignizione davanti à l'edificiu. Una squadra furmata da a folla chì aspetta davanti à l'edifiziu si scontra cù i funziunarii municipali per spiegà e so lamentele. Mentre i negoziati cuntinueghjanu, i cunduttori di minibus cuntinuavanu à aspittà nantu à l'erba davanti à l'edificiu municipale.

'I MINIBUS SERÀ DISTRIBUITI À ALTRE LINEA'

Dichjarà chì a riunione di u Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME) tenuta ieri ùn hà micca datu u risultatu chì vulianu, u presidente di Esenler Minibus and Drivers Chamber, Hasan Ayar, hà dichjaratu chì e riunioni d'oghje ùn anu micca suddisfà ancu. Dichjarà chì anu dumandatu a distribuzione à altre linee di minibus, Ayar hà dettu: "Ci anu stancu dapoi 2 anni. Avemu riunitu cù l'autorità di a municipalità per 7-8 mesi. Ùn pudemu micca ghjunghje à una cunclusione. A distribuzione saria fatta per alleviare e lagnanza di i cummercianti. "Quandu ùn avemu micca lasciatu u UKOME d'eri, i cummercianti ùn ci anu mancu à sente è sò ghjunti in a municipalità per dumandà i so diritti", disse.

Ùn simu contr'à u metro, ma...

Dichjarà chì vulianu scuntrà cù u presidente IMM Kadir Topbaş, Ayar hà dettu: "Ùn eramu micca soddisfatti di ciò chì hè statu dettu. Avemu sempre vistu cum'è una distrazione. Ùn sò micca in pusizioni di dì à i cummercianti di andà. Invece di dorme davanti à a casa, dorme quì. "Almenu ùn costa nunda, pensemu à aspittà quì", disse. Enfatizendu chì ùn sò micca contru à a custruzzione di u metro, Ayar hà dettu: "Ùn simu micca contru à u metro, ma ci era 3 stazioni di metro in Esenler, avà hè aumentatu à 7. Nimu pò travaglià. "Semu vittime", disse.

L'ASPETTA CONTINUA

Mentre chì a prutesta di i cummercianti di minibus davanti à a municipalità cuntinuava, hè statu vistu chì e forze di sicurezza pigliavanu misure di sicurezza intornu à l'edificiu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*